פרומרקט: יוני סער חוזר לתפקיד המנכ"ל; יורב הראל פורש

הראל מסיים קדנציה בת 8 שנים בחברת הקד"מ ■ בכירים בחברה, עדי ברונר וזהר שריג, יהפכו לשותפים

18/03/2013, 16:32
יוני סער יורב הראל / צילום: בן יוסטר יחצ
יוני סער יורב הראל / צילום: בן יוסטר יחצ

יוני סער, מבעלי חברת הקד"מ פרומרקט, חוזר לקדמת הבמה הניהולית בחברה: ל"גלובס" נודע כי יורב הראל, מי שכיהן ב-8 השנים האחרונות כמנכ"ל הקבוצה, פורש מתפקידו.

סער, שכיהן בשנים האחרונות כמנהל הקריאייטיב והאסטרטגיה, יחזור לשמש כמנכ"ל. לצדו יפעלו עדי ברונר כמנהל המקצועי של הקבוצה, וזהר שריג כסמנכ"ל לקוחות. השניים יהפכו לשותפים בחברה.

ברונר נמצא בחברה כבר יותר מ-8 שנים, והוא כיהן כסמנכ"ל הלקוחות ובעבר גם כמנהל הקראייטיב. שריג נמצא בחברה למעלה מ-5 שנים, לאחר שלפני כן כיהן בתפקידים בכירים בטיב טעם ובחברות מתחרות לפרומרקט.

הראל הצטרף לפרומרקט לפני 8 שנים, במהלך שעורר בענף תמיהה רבה. הראל נחשב לסוג של "ילד פלא", אך לא היה לו ניסיון כלשהו בתחומי הליבה של פרומרקט, ורבים סברו כי דמותו הדומיננטית של סער תאפיל עליו.

חדש: באפשרותכם לסמן קטע מהמאמר ולשתף רק אותו. סמנו קטע ושתפו.
במהלך הקדנציה בפרומרקט, השתמש הראל בניסיון הקודם שלו מתחום הטלוויזיה לצורך כניסה לתחומים רבים נוספים, כמו הקמת חברת התוכן השיווקי C, כניסה לשותפויות בתחום האמרגנות ועוד.

סער אישר את הידיעה ואמר ל"גלובס" כי המשך הצמיחה של החברה והשינויים בשוק יוצרים הזדמנויות רבות עבור הקבוצה: "אני מכבד את החלטתו של יורב ומודה לו על תרומתו המשמעותית להצלחת פרומרקט בשנים האחרונות".

סער הוסיף כי "אנו ממשיכים לראות השנה, כמו בשנה שעברה, מעבר גדול של כספים לתחומים אלטרנטיביים, והפתרונות שאותם מחפשים הלקוחות נמצאים יותר ויותר בארגז הכלים של פרומרקט מאשר בארגז הכלים המסורתי של הפרסום".

סער אמר עוד כי תחום התמיכה ברשתות קמעונאיות צמח בפרומרקט, והחברה חתמה על הסכם להקמת רשת של מרכזי בידור לילדים עבור אתר האינטרנט "מיקמק". לאחר הקמת חנות ראשונה בקניון רננים, "מיקפה", מקימה עתה פרומרקט 5 חנויות כאלה ברשת קניוני מליסרון ברחבי הארץ.

"אנו רואים השנה המשך מעבר תקציבים לתחומי הקד"מ, תחומי נקודת המכירה וההשקעה במרחב הקמעונאי, וכן עלייה נוספת בתחום פרוייקטי הנאמנות והשימור", אומר סער. "כל אלה באים במקצת על חשבון תחומי הפעילות התדמיתית. בתחום האירועים אנו רואים דריכה במקום, ללא ירידה משמעותית, אבל תוך עלייה גדולה בתחום אירועי התוכן והכנסים".

קבוצת פרומרקט כוללת חברת שיווק חווייתי, חברת אירועים וכנסים, חברת מרכזי מבקרים, חברת עיצוב ומיתוג וחברת תוכן דיגיטלי. הקבוצה היא הקבוצה הגדולה מסוגה בישראל, והיא משרתת לקוחות רבים, ובהם פרוקטור אנד גמבל, בנק הפועלים, סלקום, קוקה-קולה, תנובה ואחרים. גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>

 
 
חזרה למעלה