חברה נכדה של תע"א תשקיע בחברת אלקטרוניקה מברזיל

בתע"א אמרו היום כי החתימה על הסכם שיתוף הפעולה מבטאת את ביסוס פעילותה בשוק הברזילאי שנחשב לשוק ביטחוני צומח ובעל פוטנציאל לעסקאות נרחבות בתחום

התעשייה האווירית תשקיע באמצעות החברה-הנכדה שלה בברזיל LARDOSA בחברת האלקטרוניקה המקומית IACIT. בחברה הביטחונית ממשלתית לא חשפו את היקף ההשקעה, אך גורמים בשוק הביטחוני העריכו אותה בכ-10-15 מיליון דולר.

בתע"א אמרו היום (ה') כי החתימה על הסכם שיתוף הפעולה מבטאת את ביסוס פעילותה בשוק הברזילאי שנחשב לשוק ביטחוני צומח ובעל פוטנציאל לעסקאות נרחבות בתחום.

LARDOSA היא חברה-בת של אלתא מערכות, שהוקמה כדי לקדם עבורה עסקאות בברזיל ובדרום אמריקה. ההסכם נחתם במסגרת התערוכה הביטחונית היוקרתית LAAD שמתקיימת בריו דה ז'נרו בהשתתפות ראשי החברות הביטחוניות הישראליות.

במסגרת ההסכם, תע"א ו-IACIT ישתפו פעולה בהעברת ידע ובצוותים מקצועיים, ישקיעו בתשתיות ייצור ובמעבדות משותפות ועוד. IACIT פועלת בתחום המכ"מים, האוטומציה, התקשורת וטכנולוגיות מידע בברזיל ובתע"א אומרים כי שיתוף הפעולה החדש יאפשר לשתי החברות למנף ביחד הזדמנויות עסקיות.

ההשקעה בחברה מברזיל, אמרו היום בתע"א, תכלול הכשרה של הון אנושי מקומי לטובת ייצור, תפעול ותמיכה במוצרים של אלתא בברזיל וכך - שתי החברות יפעלו למען פיתוח משותף של מוצרים חדשים שיענו על צרכי השוק בברזיל: "אנחנו רואים בברזיל יעד עסקי חשוב וההשקעה שלנו בחברה מהווה ביטוי לתמיכה ולהתחייבות שלנו אל הלקוחות. בנוסף לפעילותנו בתחום האלקטרוניקה, נמשיך להשקיע בשוק הברזילאי גם בתחומים אחרים", אמר בהתייחס להסכם החדש מנכ"ל תע"א ויו"ר אלתא מערכות, יוסי וייס.