הדס שטייף: "מבחינתי עמנואל רוזן אנס; שיתבע אותי"

שטייף תקפה גם את חדשות 2, על שפיטרו בזמנו את רוזן מבלי שפרסמו זאת בפומבי ■ חדשות 2: "שמרנו על דיסקרטיות המתלוננת, זה יותר חשוב מכותרת צעקנית של שטייף" ■ שטייף: "אנחנו לא הרסנו לעמנואל רוזן, הוא הרס לעצמו"

"מבחינתי הבנאדם אנס, הטריד מינית ומילולית. כשאדם מדבר גסויות בטלפון, זה לדעתי פלילי. זו הטרדה מינית, ועל-פי חוק זה שנה מאסר. כשאדם מגיע לבית של בחורה ונכנס, הוא דחף ידיים, הוא הצמיד, הוא מבחינתי אנס. אתה אומר שאני צריכה להגיד על-פי החשד? שיבוא לתבוע אותי".

את הדברים האלה אמרה היום (ג') הדס שטייף, העיתונאית שפרסמה בפוסט בפייסבוק את החשדות לכאורה נגד עמנואל רוזן.

שטייף, שדיברה בפסטיבל "שובר מסך" של מכללת עמק יזרעאל, אמרה כי אין בה כל חרטה על הפרסום ועל הדרך שבה יצא. לדבריה, היא ממשיכה לאסוף עדויות על אנשי תקשורת ולחשוף את שמם.

"שיתבעו אותי. אין לי בעיה אם אני מגינה על הסטודנטיות שלי, על הבת שלי; שיתבעו. אני יודעת את האמת, ולא אכפת לי", אמרה.

בשיחה עם טל ברמן אמרה שטייף על מבקריה: "הגיע הזמן שהצביעות הזו תיפסק. שנים התקשורת שתקה. הוא הרבה יותר מטיפוס מגעיל, הוא לא היחיד - כל אחד פשוט שומר על התחת שלו. לכל אחד יש סיפור משלו. חוץ מזה, הוא חבר שלהם. היום לא מתייחסים להטרדות מיניות במשטרה. אני שלחתי בחורה דתייה שנאנסה למשטרה, והיא בכתה מול החוקרת שלא האמינה לה".

ברמן שאל את שטייף אם היא לא חששה להרוס את חייו של אדם, והיא השיבה: "אנחנו לא הרסנו לו, הוא הרס לעצמו. את המשפחה, החברים שלו. מבחינתי, חשוב שזה לא יקרה יותר".

שטייף תקפה גם את חדשות 2, על שפיטרו בזמנו את רוזן מבלי שפרסמו זאת בפומבי. לדבריה, "בחברת החדשות של ערוץ 2 הייתה תלונה, הזמינו ופיטרו אותו. לדעתי הם התנהגו כמו פושעים, כי הם איפשרו לו להמשיך ולעשות את אותם מעשים".

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "חדשות 2 הוא גוף התקשורת היחיד שפעל בעניין זה. העניין נשמר בדיסקרטיות לאור בקשתה המפורשת של המתלוננת ובהתאם להוראות החוק. נראה לנו שכיבוד זכויותיה של המתלוננת חשוב יותר מכותרת צעקנית של הדס שטייף".