חזק ומהיר בקופות: השקה מוצלחת ל"מהיר ועצבני 6" בישראל

"מהיר ועצבני 6" יצא לאקרנים לפני ארבעה ימים ועד כה רשמה קבוצת "גלובס גרופ" הכנסות של למעלה מארבעה מיליון שקל ■ "גלובוס גרופ": "מעולם לא נרשמה בישראל הצלחה קולנועית בסדר גודל כזה"

הצלחה להשקת הסרט "מהיר ועצבני 6"; מפיצת הסרט בישראל, קבוצת "גלובוס גרופ" מסרה היום (ב') כי מדובר בשיא של כל הזמנים במכירת כרטיסים לסרט קולנוע בישראל וכי מעולם לא נרשמה בארץ הצלחה קולנועית בסדר גודל כזה.

"מהיר ועצבני 6", בהשתתפות השחקנית הישראלית גל גדות, יצא לאקרנים בישראל לפני ארבעה ימים ועד כה רשמה קבוצת "גלובס גרופ" הכנסות של למעלה מארבעה מיליון שקל ממכירת כרטיסים לכ-125 אלף צופים.

הצלחה רבה נרשמה להשקת הסרט גם בארה"ב ובסוף השבוע הראשון להקרנתו, ההכנסות הסתכמו ב-100 מיליון דולר.

תזכורת קצרה, "מהיר ועצבני" החל כסרט נישתי המצולם ברחובות האחוריים של לוס אנג'לס והוגדר בראשית דרכו כאנדרדוג בהוליווד. הסרט החמישי בסדרה, כבש את הקופות בשבוע הראשון ליציאתו בארה"ב עם הכנסות של 83.6 מיליון דולר. הפרק השלישי בסדרת ה"מהיר ועצבני" הופק ב-2006, והכניס 70 מיליון דולר בלבד בארה"ב.

מרשת "גלובוס גרופ", מפיצת הסרט בישראל, נמסר בתגובה: "הקהל הישראלי יצא מגידרו ומיתדפק על הקופות .רשתות בתי הקולנוע כולל רשת 'גלובוס גרופ' מוסיפים הקרנות".