רכש חדש באלביט מערכות: אלוף פיקוד מרכז לשעבר

גורמים בחברה אמרו ל"גלובס", כי במסגרת תפקידיו האחרונים של אבי מזרחי בצה"ל הוא לא קיים קשר עם אלביט מערכות ולא השפיע על ההחלטות בנוגע להצטיידות הצבא בכלים ובמערכות שמתוצרת החברה

כחצי שנה לאחר שהשתחרר מצה"ל, אלוף פיקוד מרכז לשעבר, אבי מזרחי, משתלב באלביט מערכות: ל"גלובס" נודע כי מזרחי, שסיים את תפקידו לפני כשנה, נכנס השבוע לעבודתו החדשה כבכיר באגף השיווק הבינלאומי של החברה.

במסגרת תפקידו החדש הוא אמור לייצג את החברה ואת קו המוצרים שלה מול לקוחותיה בעולם. דוברת אלביט מערכות אישרה את הפרטים. בתחילת השנה הודיע מזרחי לרמטכ"ל בני גנץ על רצונו לפרוש מצה"ל, וזאת לאחר שבעבר שמו הוזכר כמועמד אפשרי לתפקיד סגן הרמטכ"ל.

מזרחי פנה לביהמ"ש המחוזי בי-ם בשבתו כוועדה מיוחדת למתן היתרים לפי חוק שירות הציבור, שבין סמכויותיה לדון בהגבלות במילוי תפקידים לאחר פרישה. בבקשה ציין מזרחי כי ברצונו להשתלב במערך השיווק הבינלאומי של אלביט החל מ-1 במאי, והצהיר כי החברה התחייבה לא להפעיל אותו במהלך השנה הראשונה שלו מול צה"ל. התחייבות זו ניתנה כדי לשלול חשש לניגוד עניינים.

גורמים בחברה אמרו ל"גלובס", כי במסגרת תפקידיו האחרונים של מזרחי בצה"ל הוא לא קיים קשר עם אלביט מערכות. הגורמים הבהירו עוד כי גם במסגרת תפקידים שמילא בעבר, מזרחי לא השפיע על ההחלטות בנוגע להצטיידות הצבא בכלים ובמערכות שמתוצרת החברה.