השיחה: הערב הגדול של היח"צנים

מי הגיעו לטקס "האריה השואג"? ■ מה עשה רון חולדאי בגמר ליגת האלופות של מאמאנט? ■ וגם: מה חגג בנצי ליברמן?

טקס "האריה השואג" של איגוד יועצי התקשורת ומשרדי יחסי הציבור בישראל נערך שלשום (ב') באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב. נציגי התעשייה לבשו את מיטב מחלצותיהם והגיעו נרגשים למעמד הענקת הפרסים. ד"ר יריב בן-אליעזר זכה בכבוד כאשר קיבל את פרס יקיר האיגוד. הנהלת החברה למשקאות קלים ישראל ישראל, בראשות איציק תמיר, מנכ"ל החברה למשקאות קלים, טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ואלון זמיר סמנכ"ל השיווק של החברה, הגיעה כדי לפרגן לתומר סגיס, הדובר של קבוצת קוקה-קולה ישראל, שקטף את פרס יחסי הציבור של השנה על החדרת מותג התה הקר פיוז-טי. בקהל גם נצפתה משפחתו של סגיס, אמו רזיה ואביו עמי סגיס, כיום יו"ר דירקטוריון חברת H&O.

טל רבן, תומר סגיס, אלון זמיר, טקס
 טל רבן, תומר סגיס, אלון זמיר, טקס

טל רבן, תומר סגיס ואלון זמיר

סגיס הבן, אשר משמש גם כמרצה לתקשורת באוניברסיטת בר-אילן וכמגיש תכנית רדיו, עלה לקבל את הפרס והקהל הגיב בהתלהבות ודרש שיישא נאום. עוד נצפו באירוע: רותי שטרית שהגישה פרס והגיעה מלווה בדור העתיד בתה נעמה ובבעלה ח"כ מאיר שטרית; איילת פריש דוברת בית הנשיא (זוכת פרס קמפיין השנה על השקת דף הפייסבוק של הנשיא פרס) שהגיעה לטקס מלווה בשתי בנותיה וזכתה לפרגון משותפה לפרס - רון שלי, מנכ"ל דבי&רון, שהכריז מעל הבמה: "איילת, את האריה השואג שלי כל יום"; איתי בן-חורין וטל אלכסנדרוביץ'-שגב שנהנו מן העובדה שמשרדם היה היחיד לזכות בשתי קטגוריות שונות; אריאל שרייבר מנכ"ל יופון, דורון ארנון, אריאלה קירשנבאום ועוד.

חולדאי במאמאנט

טורניר גמר ליגת האלופות של מאמאנט - ליגת האימהות בכדור רשת - נערך אתמול (ג') בתל-אביב. הליגה, בה נוטלות חלק כ-3,000 אימהות, זכתה אתמול להכרה רשמית כאשר באירוע הגמר הושקה ליגת "מכבי מאמאנט" - הפעם בשיתוף ספונסר רשמי - מכבי שירותי בריאות ובחסות עיריית תל-אביב שלקחה חלק בארגון החגיגה הספורטיבית.

טלי ירון אלדר, יפעת קריב, איילת שקד, גמר ליגת מאמנט בכדור רשת / צילום: תומר פדר
 טלי ירון אלדר, יפעת קריב, איילת שקד, גמר ליגת מאמנט בכדור רשת / צילום: תומר פדר

ירון-אלדר, קריב ושקד

האירוע נערך באולם בית-הספר אליאנס בתל-אביב, וקדם לו משחק ראווה בכדור רשת שבו נטלו חלק גילי שם טוב, עינת שרוף, עו"ד טלי ירון-אלדר, ח"כ איילת שקד, ח"כ יפעת קריב והממונה על קידום מעמד האישה במרכז השלטון המקומי שולה אגמי. ממול התייצבו עובדות מכבי שירותי בריאות שגם ניצחו את הסלבריטאיות בסופו של משחק. הגיעו לעודד: ראש עיריית תל-אביב-יפו רון חולדאי, מנכ"ל מכבי שרותי בריאות רן סער, מנכ"לית משרד התרבות והספורט אורלי פורמן ועוד.

הנגב של אלוש

מאות מוזמנים, בהם אנשי עסקים, נבחרי ציבור ומנהלים, רובם ככולם תושבי הנגב, התכנסו אמש באולמי בראשית בבאר-שבע כדי להשיק את אלבום הצילומים של חבל הארץ הדרומי - "נגב שלי" - בעריכתו של יועץ התקשורת צביקה אלוש. אחרי שעלעלו בין דפי האלבום החדש שמעו האורחים הרבים את ברכותיהם של שר האנרגיה והמים סילבן שלום וראש עיריית באר-שבע רוביק דנילוביץ'.

אבי שטרית, צביקה אלוש, אלי להב, אשר גרינבאום, השקת
 אבי שטרית, צביקה אלוש, אלי להב, אשר גרינבאום, השקת

שיטרית, אלוש, להב וגרינבאום

פירגנו לאלוש: אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר-שבע, ד"ר אתי לוצאטו, חגית ואלי להב, אבי שיטרית, אבי בניהו, שמוליק ריפמן, אנדריי אוזן, צביקה גרינגולד, אלי לוי, אבנר בן-גרא, פיני בדש, שאול ושלום נעמן, אשר גרינבאום, אלי אביסרור, יוסי דלויה ועוד.

המסורת של זוגלובק

באולם הספורט של המתנ"ס בשלומי התכנסו לאחרונה 160 ילדים שיעלו בסוף חופשת הקיץ לכיתה א'. הסיבה להתכנסות: זאת השנה השביעית ברציפות שחברת זוגלובק, שמפעליה ממוקמים בסמוך לעיירה הצפונית, מחלקת לתלמידים המקומיים שרק מתחילים את דרכם בבית הספר ילקוטים חדשים.הגיעו להתרגש עם הילדים: עמי, אלי וצביה זוגלובק מלווים בדור העתיד: מיה, אגם ואופק זוגלובק. ראש המועצה גבי נעמן בירך את בני המשפחה על הירתמותם החשובה למען מערך החינוך בישוב, ופיני קמרי, מנכ"ל החברה, עודד את התלמידים החדשים לא לפחד לחלום, להעז ולהגיע רחוק.

בנצי ליברמן חוגג

רשות מקרקעי ישראל יורדת לעם: הרשות החדשה, המוכרת עדיין לרבים בשמה הקודם, מינהל מקרקעי ישראל - מונופול הקרקעות השולט על 93% מקרקעות המדינה, ערכה בתחילת השבוע לראשונה יום עיון פתוח לציבור הרחב. כ-1,000 איש התקבצו בתל-אביב למה שמנהל המינהל, בנצי ליברמן, הגדיר "יום חג", במסגרתו גם הוצג וחולק קודקס מרשים שעושה לראשונה סדר באלפי ההחלטות שקיבל עד היום המינהל. היועץ המשפטי של הרשות, עו"ד יעקב קוינט, קיבץ סוללה מרשימה של דוברים: פרופ' דפנה ברק-ארז, שופטת בית המשפט העליון; ד"ר אודי ניסן, יו"ר דלק ישראל ולשעבר הממונה על התקציבים באוצר; שלמה בן-אליהו, מנכ"ל משרד השיכון; טל אלדרוטי, השמאי הממשלתי הראשי ועוד. באו לשמוע: עו"ד רחל זכאי ויעקב אפרתי לשעבר מנהל המינהל.

זזים

דוד בן-משה מונה למנכ"ל קניון רמת-אביב ■ מיכה חריש מונה ליו"ר לשכת המסחר ישראל-ספרד ■ צביקה רוזנטל מונה למנכ"ל קניון הסינמול בחיפה ■ איתי בלוגורודסקי מונה לסמנכ"ל המכירות של חברת PurePeak ■ ארדון רובינשטיין מונה ליו"ר האגודה הישראלית לסוכרת ■ ענת נטיב מונתה לסמנכ"לית השיווק של Cal ■ שגית עטר מונתה למנכ"לית נילסן ישראל ■ רומן מיטשל מונה למנהל חטיבת אורקל ב-One1 ■ אורטל פורבט מונתה למנהלת שיווק של קבוצת BEYOND.