מיזם ההלבשה התחתונה של בר רפאלי בקשיים

מצבת כוח-האדם באתר under.me של דודי בלסר ובר רפאלי צומצמה, ובאחד מערוצי המכירה הבינלאומיים נרשמות עסקאות בודדות בחודש ■ בלסר: "אנחנו מצמצמים הוצאות כדי להישאר רווחיים; יש לנו בן אדם וחצי שעושה כרגע הכול"

כשנה וחצי לאחר שהושק, אתר מכירת ההלבשה התחתונה של בר רפאלי ודודי בלסר נמצא בקשיים - כך נודע ל"גלובס". אתר under.me הושק במארס 2012 והביא איתו הבטחה גדולה, לאחר שצמד הדוגמנים רפאלי ובלסר שילב כוחות במטרה למכור הלבשת תחתונה באינטרנט.

החברה מוכרת פריטי בייסיק דרך האינטרנט, כשבלסר ורפאלי הם הפרזנטורים של המותג. יזם הרעיון בלסר צירף אליו את רפאלי, ולפי מאגר הנתונים IVC, גם לירון סוויסה, סמנכ"ל המכירות והשיווק בחברת פרסום החוצות נור סטאר מדיה, נמנה עם המייסדים.

האתר זכה להתעניינות רבה בתחילת הדרך, במיוחד לאור התפקיד שלקחה על עצמה רפאלי והתמונות וסרטוני הווידיאו שהופצו המראים אותה בהלבשה תחתונה.

אך נראה כי למרות השמות המוכרים, העסק לא הצליח להתרומם ולהוות אלטרנטיבה של ממש בשוק מכירות ההלבשה התחתונה בישראל ובעולם.

מוצרי under.me נמכרים באתר החברה הזמין במספר שפות, לצד שימוש באתרים בינלאומיים דוגמת eBay ואמזון.

ל"גלובס" נודע כי באחד מהאתרים הבינלאומיים נרשמו עד היום עשרות בודדות של עסקאות, מה שמראה על פעילות מועטה. עוד נודע כי מרבית עובדי החברה פוטרו.

בלסר אישר בתגובה לפניית "גלובס" כי קיימים קשיים, וכי אכן בוצעו פיטורים, אך הכחיש כי החברה עומדת להיסגר. "אנחנו מצמצמים את ההוצאות מתוך רצון לשמור על עסק מאוד רזה ולהישאר רווחיים. יש לנו בן אדם וחצי שעושה כרגע את הכול. כרגע האחריות היא להיות עסק רווחי, גם אם זה אומר שמצמצמים מאוד את מצבת כוח-אדם", אמר בלסר.

לדבריו, תחום המסחר המקוון הוא "עסק שמצריך הרבה משאבים כדי לגדול. כדי לשחק בעולם של מותגים בינלאומיים צריך כסף גדול".

החברה גייסה עד היום מיליון דולר משורה של משקיעים מוכרים, בהם יפתח ויזל (פוקס), משה נור (חברת נור סטאר מדיה), יובל סלע (מוזס), יגאל אהובי (פרתם היי-טק) וכן אנג'לים פרטיים, בהם יובל טל וג'ף פולבר.

לשאלה מדוע לא לפנות למשקיעים ולגייס סבב נוסף, ענה בלסר: "אנחנו עובדים על זה".

בלסר, שהוא מחזיק המניות העיקרי בחברה ולאחריו בר רפאלי באמצעות חברת ליב און, התייחס גם להיקף המכירות ואמר כי "מהיום שהשקנו אנחנו מוכרים כל הזמן. המכירות די יציבות, והעסק עובד. הבעיה היחידה היא לגדול בכמות המכירות".

באשר לשאלת העתיד הניהולי, בלסר ציין כי בחברה מחפשים מנכ"ל שיחליף אותו בתפקיד.