הילה קורח: "אמרו לי בערוץ 10 'תהיי קישוט לאברי גלעד'"

קורח, מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 2, התארחה בתוכנית "קלוז-אפ" בגלובס TV ■ "אישה שתעמוד בפני קידום תשאל את עצמה אלף פעם 'האם אני ראויה לזה?'"

"בתוך תוכנו אנחנו הנשים עדיין לא מאמינות לגמרי בעצמנו... אישה שתעמוד בפני קידום תשאל את עצמה אלף פעם 'האם אני ראויה לזה? האם אני הגעתי לשלב שבאמת מגיע לי הקידום?'".

את הדברים האלה אומרת הילה קורח בראיון לתוכנית "קלוז-אפ" בגלובס TV. קורח, המגישה בין היתר את תוכנית הבוקר עם אברי גלעד בערוץ 2, מודה שאפילו היא שאלה את עצמה את השאלות הללו בהזדמנויות שונות: "חד-משמעית, כל הזמן, אנחנו כל הזמן מציפות את עצמנו בשאלות שגברים לא מציפים. להם זה ברור מלכתחילה. עוד לפני שהם נכנסו לתפקיד הקרוב, הם כבר חושבים על התפקיד הבא".

- מציעים לך להגיש את תוכנית הבוקר בזמנו עם אברי. זה מה שאת חשובת, זה מה שעובר לך בראש?

"זה לא רק מה שאני חושבת. בזמנו, כשעבדתי בערוץ 10, אחת העורכות הבכירות לקחה אותי לשיחה והזהירה אותי, אמרה לי שאני עושה טעות כי אברי מביא אותי בתור קישוט, ואני לא אוכל לבטא את עצמי ולא אוכל לשאול שאלות. נוטעים בנו את זה; והיא עורכת בכירה, זאת אומרת זו אישה שהגיעה למעמד. היא אמרה: 'תישארי פה, תישארי איפה שאת, במקום שלך, לאט-לאט מתחילים לשים לב אלייך'. ואת שואלת את עצמך, האם היא צודקת? האם באמת מביאים אותי כקישוט?".

מה גרם לקורח לעבור מצפון תל-אביב לחולון, ואת מי היא רוצה להחליף בטלוויזיה? צפו בתוכנית המלאה בסרטון המצורף.