נחשף ב"גלובס": שאול מרידור פורש מאגף התקציבים

בתפקידו הנוכחי מכהן מרידור מזה 3 שנים כסגן הממונה על התקציבים ואחראי על תחומי התשתיות: אנרגיה, תחבורה, מים וחקלאות

סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, שאול מרידור, הודיע לממונה על התקציבים, אמיר לוי, על סיום תפקידו לאחר כ-11 שנים באגף. מרידור החל לעבוד באגף תקציבים בשנת 2002, ושימש כרפרנט תחבורה, רכז תעסוקה וקליטה, רכז מים וחקלאות. בתפקידו הנוכחי מכהן מרידור מזה 3 שנים כסגן הממונה על התקציבים ואחראי על תחומי התשתיות: אנרגיה, תחבורה, מים וחקלאות.

אודי אדירי, איש אגף התקציבים שחזר לאחרונה משנת לימודים בחו"ל, יחליף את מרידור בתפקיד. "גלובס" דיווח כבר במאי על החלפתו הצפויה של מרידור באדירי, אלא שאז מיהר דובר האוצר להכחיש את הידיעה.

מרידור הוביל את הצוות המקצועי בוועדת ששינסקי, ניהל מטעם משרד האוצר את רפורמת שמיים פתוחים, הוביל את הרפורמה בתחבורה הציבורית והשינוי המבני ברכבת ישראל, הקמת מערכות הסעת ההמונים, היה שותף מרכזי בגיבוש מדיניות ייצוא הגז, ניהל את הטיפול במשבר משק המים ומנהל את עבודת המטה והמו״מ בשינוי המבני בנמלים.

שאול מרידור, בן 37 נשוי + 4, בוגר תואר בפילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטה העברית בירושלים.

הממונה על התקציבים במשרד האוצר, אמיר לוי: "מרידור היה שותף לשורה של רפורמות משמעותיות בתחומי התחבורה והתשתיות אשר להן השפעה רבה על המשק. תרומתו הרבה ברפורמות אלו יסייעו בחיזוק המשק הישראלי ובתרומה להפחתת יוקר המחייה, בין היתר במחיר החשמל עם כניסת בגז בטבעי ובהגדלת התחרות בתחום האנרגיה. אני מאחל למרידור בהצלחה בהמשך דרכו ומודה לו על תרומתו הרבה לאגף תקציבים".