איש העסקים ניסים חדד הורשע במעשה סדום בפעוט בן שנה וחצי

בהכרעת הדין כתבו השופטים: "לא בכל יום נדרש ביהמ"ש לדון במעשה כה נתעב כאונס תינוק בן 18 חודשים. התמונות מעוררות חלחלה ופלצות" ■ ניסים חדד, שיוצג ע"י עוה"ד יורם שפטל, אלי כהן, עינת גלוסר ורויטל סבג-שקד, צפוי לערער

בית המשפט המחוזי בתל-אביב הרשיע היום (ד') את ניסים חדד, איש עסקים בן 46 מתל-אביב, בביצוע מעשה סדום בפעוט בן 18 חודשים, בנה של בת זוגו לשעבר.

בהכרעת הדין כותבים השופטים: "לא בכל יום נדרש בית המשפט לדון במעשה כה נתעב, כאונס תינוק בן 18 חודשים. התמונות שצולמו בטרם נותח הפעוט בבית-החולים מעוררות חלחלה ופלצות. זעקות השבר של האם, אשר העידה בבית המשפט כיצד נאלצה לחזות בבנה הסובל על לא עוול בכפו, מהדהדות באוזניי, ומנגד - אדישותו המופגנת של הנאשם, שניסה לשכנענו כי התינוק גרם לנזקו במו-ידיו, או לחילופין שאמו עשתה כן, בעת שטיפלה בו לאחר שחזר עמו מחדר הכושר לדירתו. אכן, הנאשם לא בחל ב'הסברים', תיאוריות ותירוצים, אך לא עלה בידו לעורר ספק בליבנו כי את המעשה המבחיל עשה לתינוק האומלל בעצמו".

לפי החשד, בעת ששהו בביתו של חדד, לקח חדד את הפעוט איתו לחדר הכושר בבניין, כדי לאפשר לבת זוגו להתכונן ליציאה למסעדה. כאשר חזר עם הילד ממכון הכושר, הבחינה האם כי התינוק מדמם מפי הטבעת.

וזה התיאור הרפואי, כפי שמובא בהכרעת הדין, של מה שקרה אחר-כך: "בתאריך 18.2.12, בשעה 18:00 בקירוב, הובא הפעוט י.ה., יליד 26.8.10, לחדר המיון של בית-החולים שניידר בפתח-תקווה כשהוא חבול קשות בפי הטבעת, החבלות כללו שני קרעים, האחד באורך 0.5 ס"מ והשני כ- 4.5 ס"מ, וכן קרע של הספינקטר החיצוני של פי הטבעת. בנוסף, נראתה על לחיו השמאלית המטומה".

חדד, שיוצג בידי עורכי הדין יורם שפטל, אלי כהן, עינת גלוסר ורויטל סבג-שקד, צפוי להגיש ערעור על פסק הדין.