השיחה: אנשי עסקים מדליקים

מה קיבלו כוכבי ההצגה "פנטזיה" מדורון ספיר? ■ אילו אנשי עסקים הגיעו לבית החולים דנה לשמח את הילדים החולים? ■ ואיך ציינו בעלי עסקים בנמל תל-אביב את הנר השביעי?

את טקס הדלקת הנר השישי של חנוכה שילב דודי ויסמן, נשיא קבוצת אלון, עם הנחת אבן-הפינה למרכז המסחרי החדש "דור-אלון עין שמר", המשותף לדור-אלון ולקיבוץ עין שמר, ויקום בצומת כרכור על כביש 65. הגיעו לצקת מלט ולהניח את האבן הראשונה - השותפים לפרויקט זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן; ישראל יניב, מנכ"ל דור-אלון אנרגיה; איציק בדר, יו"ר גרנות; עודי דגאי, מנכ"ל עין שמר קרקעות; אורית ארליכמן, סמנכ"לית תכנון ובינוי דור-אלון אנרגיה; הרב אברהם צוריאל; ראש המועצה האזורית מנשה, אילן שדה; עודד בלום, מנכ"ל דור-אלון מתחמים קמעונאיים; לאה פרי, מהנדסת הוועדה המקומית מנשה-אלונה; מיכל כספי, מנהלת חטיבת נדל"ן ותשתיות בבנק דיסקונט; רקפת זוהר, מזכירת קיבוץ עין שמר; שמואל עטיה, בעלים ומנכ"ל עטיה נכסים והשקעות; חיים אהרון, מנכ"ל אייס ועוד.


גבי רוטר, איריס ברץ, אילן בומבך ואבי שומר


דקות אחדות לפני עלייתם של כוכבי ההצגה "פנטזיה" להופיע ב"הבימה", קיבלו השחקנים קרדיט מחברת Cal. דורון ספיר, מנכ"ל חברת האשראי, הגיע להדליק נרות על הבמה עם השחקנים והעניק לרינת גבאי, טוביה צפיר, מירי בוהדנה, גיא פרידמן וניקי גולדשטיין כרטיסי אשראי של Cal בעיצוב שכלל תצלומים שלהם.

חזי בלום, שמואל שניצר, שלמה וינרוב, טל ברודי, הדלקת נרות חנוכה / צילום: קובי פוקס
 חזי בלום, שמואל שניצר, שלמה וינרוב, טל ברודי, הדלקת נרות חנוכה / צילום: קובי פוקס

חזי בלום, שמואל שניצר, שלמה וינטרוב וטל ברודי

חברי הנהלת בורסת היהלומים בישראל, ובראשם נשיא הבורסה שמואל שניצר, הגיעו אתמול (ג') לבית-החולים "דנה" לילדים באיכילוב. האורחים הגיעו לשמח, לחלק מתנות ולהדליק נרות עם הילדים. עשו טוב: חזי בלום, סגן נשיא בורסת היהלומים; פרופ' דרור מנדל, מנהל בית החולים דנה; ד"ר רונית אלחסיד, אונקולוגית ילדים בבית החולים; פרופ' יעקב סיון, מנהל טיפול נמרץ; מוטי בסר, מנכ"ל בורסת היהלומים; אמנון אבידן, חבר בורסת היהלומים; טל ברודי, לשעבר שחקן מכבי תל-אביב; ד"ר רונית לובצקי, סגנית מנהל מחלקת ילדים; פרופ' שלמה וינטרוב, מנהל המחלקה לאורתופדית ילדים; וד"ר גד לוטן, מנהל המחלקה לכירורגיית ילדים.

אתמול הדליקו נר שביעי של חנוכה גם בעלי העסקים בנמל תל-אביב, שבו מוצבת החנוכייה הגדולה בעולם. אל בעלי העסקים הצטרפו מאות משפחות, דתיות וחילוניות, אשר הדליקו יחדיו חנוכיות אישיות ברחבת החנוכייה. האירוע הוא חלק ממיזם של ארגון "קרוב ללב" וחברת אוצר מפעלי ים. את הטקס ניהל הזמר שולי רנד, אשר בירך על הנרות. בין המדליקים שהגיעו: עו"ד אילן בומבך, היו"ר הנכנס של דירקטוריון מפעל אוצרי ים, המנהלת את נמל תל-אביב; אבי שומר, גבי רוטר, יוריק בן דוד, סיביל גולדפיינר, רוני אירני, איריס ברץ, מנכ*לית אוצר מפעלי ים; אמן התאורה גיל טייכמן, אשר עיצב והפיק את הצבת החנוכייה, ויוזמי הפרויקט, זיו לנגר, וראש ארגון קרוב ללב, נתנאל סימן טוב. טיפות גשם החלו לרדת רגע לפני הדלקת הנרות ואיימו על המשך האירוע, אך רגע לאחר אמירת הברכות, הן פסקו לשמחת הנוכחים.

עודד כהנא, ליאור שמואלי וילדי עמותת
 עודד כהנא, ליאור שמואלי וילדי עמותת

ליאור שמואלי ועודד כהנא עם ילדי העמותה

גם עודד כהנא, מנכ"ל רשת קפה ג'ו, הדליק נרות ואירח אמש את ילדי עמותת "גדולים מהחיים" ומנכ"ל העמותה ליאור שמואלי בסניף המיתולוגי של הרשת ברחוב החשמונאים בתל-אביב. הילדים הגיעו מלווים בבני משפחותיהם ונהנו מארוחה עשירה, סדנת אפייה עם שף הרשת רם ענתבי ומהרבה פינוקים מתוקים.

השפתיים של מצפי

הצלמת תמר מצפי השיקה אמש את תערוכת הביכורים שלה "סמול טוק". מצפי, צלמת העיתון "גלובס", מסקרת כבר יותר משני עשורים אירועי אקטואליה, ומנציחה בעדשתה אנשי חברה, פוליטיקאים ואנשי עסקים. במסגרת התערוכה היא בחרה להציג תמונות קלוז-אפ הממוקדות באזור השפתיים של אישים ידועים. אירוע השקת התערוכה נערך בגלריית "טימורה" של הציירת רחל טימור בנווה-צדק בתל-אביב. המוזמנים נהנו ממוזיקה ברזילאית חיה של האמן פרננדו סיישס.

רחל טימור, גליה אלבין, תערוכת הצילומים
 רחל טימור, גליה אלבין, תערוכת הצילומים

רחל טימור וגליה אלבין

הגיעו לפרגן: גליה אלבין, אברהם (נובו) נובוגרוצקי, שהחזיק את תמונת השפתיים של הבוס, לב לבייב; עו"ד עירית רוזנבלום, מייסדת ארגון משפחה חדשה; אביבית מנה קליל, מנכ"לית משותפת בבית ההשקעות אופנהיימר; ורדה בורשטיין; אנשי יחסי הציבור רני רהב, שהגיע למקום טרום השידור של התוכנית "הכוכב הבא", שבה הוא משמש כשופט וראה לראשונה את צילומי השפתיים שלו המוצגים בתערוכה; טל כץ, בתה של טימור; אירינה שלמור, רוני וולף, אבי קרטין, זאב גלברט ועמנואל כהנא. עוד נצפו קולגות של מצפי מתחום העיתונות וחברים.

מסטרקארד מכתירה

אמש התכנסו בכירי עולם ההיי-טק והבנקאות להכריז על הזוכה בתחרות החדשנות של מאסטרקארד והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI. במסגרת התחרות, הציגו עשר חברות סטארט-אפ את הפיתוחים האחרונים שלהן בתחום, והחברה המנצחת קיבל 25 אלף דולר וליווי במסגרת תוכנית המאיץ המקומית של citi.

דניאל כהן, בלה סטבנסקי, יואב שלוש, אורנית שנער, תחרות החדשנות של מאסטרקארד / צילום: קובי קואנס
 דניאל כהן, בלה סטבנסקי, יואב שלוש, אורנית שנער, תחרות החדשנות של מאסטרקארד / צילום: קובי קואנס

דניאל כהן, בלה סטבצ'נסקי, יואב שלוש ואורנית שנער

צוות השופטים כלל את דניאל כהן, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל; יואב שלוש, יו*ר משותף של IATI; גארי ליונס, מנהל חדשנות עולמית של מאסטרקארד; ואורנית שנער, מנהלת המאיץ של citi. עוד נכחה: בלה סטבצ'נסקי, נשיאת חטיבת השווקים הצומחים במאסטרקארד.

זזים

מיכאל רבינוביץ מונה לתפקיד מנכ"ל פאוזה.

גיא אבו מונה למנהל שיווק ופיתוח מסחרי בחברת ריטייל-אין.

אריה אברמוביץ' נבחר לנשיא לשכת סוכני הביטוח.

ויקי לוי מונתה לתפקיד סמנכ"לית מסחר ומכירות של ישראכרט.

זאב ריץ' מונה למנכ"ל CSR ישראל.

פירמת ראיית החשבון והייעוץ PwC Israel מינתה 3 שותפים חדשים: רו"ח חיים פרנקל ורו"ח ירון ויצנבליט, שמונו לשותפי ביקורת, ויאיר זורע, שמונה לשותף מסים.

פרופ' מלי שחורי מונתה לסגנית רקטור אוניברסיטת אריאל.

גיא דנציג מונה לתפקיד משנה לנשיא נס ישראל ומנהל קבוצת הפתרונות העסקיים בחברה.

פרופ' אדוארד יעקובוב מונה לנשיא HIT מכון טכנולוגי חולון.

גלית דוהן חכם מונתה לסמנכ"לית לקוחות בחברת אלדר שיווק.