השיחה: בנקאים, אנשי ביטוח ורופאים מתמנגלים

מי הגיעו לאירוע ההתרמה למרכז לטרשת נפוצה? ■ מי ביקרו בביתן הישראלי בתערוכת הסלולר בברצלונה? ■ וגם: נכנסים לאלבום האינסטגרם של אביב משה

ביום ראשון בערב נערך ב"וילה - גן אורנים" בתל-אביב ערב התרמה מיוחד, במטרה לגייס כסף לרכישת מכשיר MRI למרכז לטרשת נפוצה בתל השומר. באירוע הוצגו צילומי התערוכה The Smell of the glam, שצולמו במגדל נוה נוף בבת ים. כל ההכנסות ממכירת התמונות הועברו כתרומה למרכז, לטובת רכישת מכשיר MRI וסיוע בפתיחת מחלקת הילדים החדשה. את הערב הנחה אורי בנאי והאורחים נהנו במהלכו מארוחת ערב מפנקת לצד הופעה של רמי ורד, דפנה ארמוני ופבלו רוזנברג.

זאב ורותי רוטשטיין/ צלם:אבי ולדמן
 זאב ורותי רוטשטיין/ צלם:אבי ולדמן

זאב ורותי רוטשטיין

תרמו ונכחו: פרופ' זאב רוטשטיין, המנהל הרפואי של ביה"ח שיבא ורעייתו רותי; פרופ' ענת אחירון, מנהלת המרכז לטרשת נפוצה בבית החולים; השופטת טובה פרי; פרופ' שלמה נוי, מנהל ביה"ח השיקומי בתל השומר; אורן רווח, מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר בישראל; סגי איתן, מנכ"לית קבוצת נכסים ובניין ויו"רית חברת נוה; ניסים בשן, מנכ"ל נוה; סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי; ענת לוין, מנכ"לית מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים ויו"רית מגדל ביטוח; שמעון אלקבץ, יו"ר הראל פיננסים ומנכ"ל הראל השקעות; רונית הראל בן זאב, מנכ"לית חברת הדירוג S&P מעלות; נורברט אטליי, הבעלים של "הווילה - גן אורנים"; האדריכל גל מרום ורעייתו אפרת רייטן; מיכאלי הרמן, הבעלים של חברת באייר; אסי חרש, הבעלים של חרש מטבחים; המעצבת גלית לוי; רו"ח אריאלה זוכוביצקי ועוד.

גבאי חונך ביתן

מכון היצוא כינס אתמול (ב') בברצלונה את בכירי שוק הסלולר הישראלי, לטקס הפתיחה הרשמי של ביתן ישראל בתערוכת הסלולר הגדולה בעולם - MWC 2014. גזרו את הסרט: גלעד ארדן, שר התקשורת; רמזי גבאי, יו"ר מכון היצוא; אלון בר, שגריר ישראל בספרד; ועמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה.

אילן גרינבוים גלעד ארדן ןשיאו ווי צ'אנג / צילום: אופירה אבישי
 אילן גרינבוים גלעד ארדן ןשיאו ווי צ'אנג / צילום: אופירה אבישי

גרינבוים, ארדן וצ'אנג

אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, אירח את השר ארדן ואנשי פמלייתו, בביתן חברת ZTE אותה מייצגת יורוקום בישראל. שיאו ווי צ'אנג, סגן נשיא בכיר ב-ZTE וצוותו, הציגו בפני ארדן את פתרונות התקשורת החדשים של החברה: Smart City, Safe City, רשתות LTE ומגוון סמארטפונים מתקדמים. צ'אנג ניצל את המפגש והזמין את השר לביקור רשמי בסין להיכרות עם ענף התקשורת וסיור ברחבי המדינה. בין המסיירים והמציגים בכנס: ד"ר יוסי ורדי; גיל שרון, מנכ"ל פלאפון; ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום; אורן מוסט, ונציגי חברות ישראליות.

זל חוגג בר מצווה

תוכנית זל (Zell) ליזמות, אחת מתוכניות הדגל של המרכז הבינתחומי הרצליה, חגגה שלשום 13 שנים להיווסדה בקמפוס הבינתחומי. נשאו דברים: המיליארדר סם זל, מייסד התוכנית; פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד המרכז הבינתחומי הרצליה; ועו"ד ליאת אהרנסון, מנהלת התוכנית.

סם זל ואוריאל רייכמן / צילום: עדי כהן צדק
 סם זל ואוריאל רייכמן / צילום: עדי כהן צדק

זל ורייכמן

זל הודיע במעמד החגיגי על המשך תמיכתו בתוכנית ושיתף: "מה שמשפיע על הבחירות שלי בגילי הוא הרצון לראות שעשיתי משהו ששינה והשפיע על חייהם של אנשים, ששינה את עתיד מדינת ישראל. ואכן, נוצרה בתוכנית קבוצה יוצאת דופן שמשנה את פני הכלכלה הישראלית". בין הנוכחים נצפו ידידי התוכנית אביחי ניסנבאום מ-Lool Ventures; אדן שוחט מקרן Aleph; האנג'ל אילון תירוש; בוגרי התוכנית האחים אייל גורה, יזם סדרתי, לשעבר שותף עצמאי בקרן הון סיכון פיטנגו ורון גורה, ראש מרכז החדשנות של ebay בישראל; אייל יעקוב, מנכ"ל חברת סומוטו ועוד.

זזים

יוכי הלימי מונתה למנהלת משאבי אנוש של קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף ■ ישראל עוז מונה ליו"ר חברת אמפא מליבו ■ עמית כוכבי מונה למנכ"ל מייפל ■ אהד ארנרייך למנהל רשת קפה גרג ■ ישי רוט מונה למנהל חטיבת היזמות בקבוצת שובל הנדסה ■ אילנית גת מונתה למנהלת המכירות של נציגות חברת התעופהRoyal Jordanian ■ רונן אנגלר מונה לסמנכ"ל מכירות במטריקס ■ שחר סידס מונה לסמנכ"ל מסחרי ומשנה למנכ"ל ברשת אמריקן לייזר.

הצצה לאלבום התמונות של השף אביב משה

"כאחד שרואה את עצמו כאדם מופנם, האינסטגרם הוא כלי להבעת הרגש והיצירה שלי. זהו האלבום-יומן שלי שבו אני בוחר לשתף את כולם במנות מעניינות ובחוויות שונות".

השף משה אביב עושה סנפלינג / צילום:תמונה פרטית
 השף משה אביב עושה סנפלינג / צילום:תמונה פרטית

1. סנפלינג: "כשהסכמתי להתנדב לעמותת 'אתגרים' לא חשבתי שיום הצילום יהיה אתגר בפני עצמו. נתבקשתי לעשות סנפלינג, אך מאחר ויש לי פחד גבהים, האינסטינקט הראשוני היה לסרב אך לבסוף התגברתי על הפחד וגלשתי סנפלינג. אתגר או לא אתגר?"

השף משה אביב עם סרקוזי / צילום:תמונה פרטית
 השף משה אביב עם סרקוזי / צילום:תמונה פרטית

2. עם סרקוזי: "לבשל לצרפתי זה תמיד תענוג - במיוחד שמדובר באישיות כמו סרקוזי.עוד נקודת ציון שאני יכול להוסיף בהיותי שף שמבשל למגוון אישים ברחבי העולם".

השף משה אביב בכותל לקראת יום כיפור/ צילום:תמונה פרטית
 השף משה אביב בכותל לקראת יום כיפור/ צילום:תמונה פרטית

3. בכותל: "לקראת כיפור, יומן סליחות. אחד הרגעים החזקים שחוויתי בכותל. בקשות, מחילות, ובקשת סליחה".

השף משה אביב מנה של פטה הדרים בציפוי קלמנטינה / צילום:תמונה פרטית
 השף משה אביב מנה של פטה הדרים בציפוי קלמנטינה / צילום:תמונה פרטית

4. פטה הדרים בציפוי קלמנטינה: כאחד שרגיל להמציא את עצמו באוכל כל פעם מחדש, לראשונה בחיי לקחתי השראה ממנה של שף אחר. ההשראה הגיעה כאשר סעדתי במסעדת DINNER של השף אסטון בלומנטל, אכלתי את אחת הארוחות הטובות בחיי".