אינסוליין קופצת 4% בבורסה: נכנסת גם להולנד ובלגיה

החברה חתמה על הסכם עם חברת 24Care לשיתוף פעולה ולהפצת מוצר ה–InsuPad בהולנד ובבלגיה

אינסוליין מתרחבת באירופה: חברת הביומד הישראלית, העוסקת בפיתוח ושיווק טכנולוגיה ומוצרים לשיפור האפקטיביות של אינסולין המוזרק לחולי סוכרת, חתמה על הסכם עם חברת 24Care להפצה ומכירה של מוצר ה-InsuPad באופן בלעדי בהולנד ובבלגיה.

עם החתימה, המפיץ רכש 10,000 ערכות התחלה (Starter Kits) ו-10,000 ערכות מתכלים (Fenster Kits), בהיקף כולל של 5 מיליון שקל, מתוכם כ-2.5 מיליון שקל משולמים כעת.

"כפי שהודענו לפני כחודשיים, אנו משלימים כעת את התהליך לשיתוף פעולה להפצת המוצר בהולנד ובלגיה עם החתימה על ההסכם עם חברת CARE 24", מסר רון נגר, מנכ"ל אינסוליין. "אנו מאמינים כי שיתוף פעולה זה יתבטא כבר השנה בגידול בבסיס המשתמשים של ה-InsuPad. חתימת ההסכם מהווה מימוש אסטרטגיית החברה לבניית ערוצי הכנסה מגוונים במדינות אירופה. בכוונתנו להמשיך ולהרחיב הפעילות גם למדינות נוספות ובמודלים עסקיים שונים, תוך יצירת ערך לבעלי המניות של החברה".

עוד נקבע במזכר ההבנות כי ההתקשרות בין הצדדים לגבי כל אחת מהטריטוריות האמורות, תהא לתקופה בת שלוש שנים ממועד חתימת ההסכם הסופי, הניתנת להארכה לשלוש שנים נוספות עם התקיימות תנאים מתלים בכל אחת מהטריטוריות. אינסוליין רשאית לסיים את ההתקשרות הבלעדית במקרים מוסכמים, חלקם בתמורה וחלקם ללא תמורה.

על פי נתוני אירגון הבריאות העולמי, בהולנד יש כמיליון סוכרתיים ובבלגיה כחצי מיליון, אשר מתוכם על פי הערכות החברה כ-150 אלף מטופלים המזריקים אינסולין בזמן ארוחות בהולנד וכ-80 אלף בבלגיה. לידיעת החברה, עלות הטיפול השנתית בסוכרתיים במדינות אלו גבוהה מעלות הטיפול בסוכרתיים בגרמניה ולמדינות אלו מערך מוסדר לשיפוי ביטוחי המממן את הטיפול בסוכרתיים.