בנה של שולה זקן בפייסבוק: "אולמרט, בחיים לא תהיה גבר"

נדב זקן: "עד היום אמא לא דיברה נגדך... היא החליטה לעשות כן כי לא הותרת לה ברירה, שכן הפלת עליה את כל עוונותיך שלך מבלי למצמץ"

אחד מבניה של שולה זקן, נדב זקן, שב והתייחס היום (א') לפרשה האחרונה בדף הפייסבוק שלו. זאת, בעקבות תגובת יועץ התקשורת של אהוד אולמרט להודעת הפרקליטות שלא תחתום על הסכם עדת מדינה עם זקן.

בסוף השבוע הודיע יועץ התקשורת של אולמרט כי "מה שקרה בימים האחרונים הוא ניסיון חסר תקדים בתולדות המשפט בישראל להשפיע על שופט, היושב בימים אלה וכותב את הכרעת הדין. לצערנו, הפרקליטות, במצוקתה, שיתפה פעולה עם הניסיון להסיט משפט, בין השאר באמצעות הצהרות הזויות וחסרות שחר של גורמים אינטרסנטיים, ולהכריעו מחוץ לכותלי בית המשפט. אך כעת התברר מה שטענו שוב ושוב, כי מאחורי ההצהרות המנופחות אין דבר וחצי דבר. הפרקליטות הבינה, אם כי באיחור, שמדובר בהטיית משפט במלוא מובן המילה והחליטה בסופו של דבר, בצדק, לשים סוף לכך".

בפנייה ישירה לאולמרט כתב בנה של שולה זקן כך: "אני שומע את חרדתך בדבר ניסיון ל'הטיית משפט', ואני רוצה לשאול אותך מה מחריד יותר - 'הטיית משפט' או 'הדחת עד' (לכאורה)? מה חשוב יותר - שמירה על סדר דין הפלילי או גילוי האמת?

"כשאתה אומר 'אסופת שקרים מרושעים' למה אתה מתכוון? הרי חלילה וחס אינך מתכוון לשקריך שלך - שכן אתה צדיק בסדום! (...) עד היום אמא לא דיברה נגדך (אנדרסטייטמנט), היא החליטה לעשות כן כי לא הותרת לה ברירה, שכן הפלת עליה את כל עוונותיך שלך מבלי למצמץ! למרות זאת, גם אז היא דיברה רק על אותם הדברים שאתה עצמך האשמת אותה".

"שאלה נוספת לי אליך", המשיך וכתב נדב זקן, "אתה באמת רוצה שהיא תגיד את כל האמת? הכול כולל הכול? אתה יודע שטעית, ושעכשיו היא לא מסכימה יותר לשתוק. הגיעו מים עד נפש!

"אני עוד זוכר את הביקור שלך אצלנו בבית ואת שיחת הטלפון שלנו, שעליהם עוד לא דיברנו (חבל...) מוכן להזכיר לך אותם אם שכחת! אני חייב להדגיש: אני לא מאיים עלייך, חלילה וחס - קטונתי! רק מבקש להסב את תשומת-לבך שזה כבר נשמע פתטי. מה, כולם אשמים, ורק אתה לא? כולם מפחדים מאימת הדין ונתונים ללחצים רבים, ורק אתה קר-רוח?!

"אתה יודע מה.... אני זורם איתך. אתה יכול להיות כל מה שתרצה, אבל בחיים לא תהיה ג-ב-ר! גם לא צדיק, או האדם שחשבתי שאתה - אתה רחוק משם".