מלון דן קיסריה גבה 17 שקל לבקבוק קוקה-קולה קטן

ממחירון החברה המרכזית למשקאות עולה כי החברה מוכרת ללקוחותיה את הבקבוק במחיר של 4.12 שקל בלבד כולל מע"מ וכולל פיקדון ■ מלונות דן בתגובה: "המחירים כוללים דמי שירות ואינם חורגים מהמקובל"

כמה עולה בקבוק קוקה-קולה קטן? אם תקנו אותו במלון דן הוא יעלה לכם לא פחות מ-17 שקל. זה המחיר ששילמה א' שרכשה קוקה-קולה זירו במלון דן קיסריה. מי אחראי למחיר הגבוה במיוחד? מבדיקת "גלובס" עולה כי האחריות במקרה הזה היא של הנהלת המלון.

ממחירון החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה ישראל) שהגיע לידי "גלובס" עולה כי החברה מוכרת ללקוחותיה את הבקבוק במחיר של 4.12 שקל כולל מע"מ וכולל פיקדון. מכאן שמחיר המשקה בדן קיסריה גבוה ביותר מפי ארבעה מעלות המשקה למלון.

"גונבים אותי. יש את הקטע של עלויות המלון, וזה בסדר, אבל להגיע לכזה מחיר? משהו לא הגיוני", אומרת א' שהעבירה לידינו את חשבונית הקנייה.

מרשת מלונות דן נמסר בתגובה: "מלונות דן הינה החברה היחידה המבצעת פיקוח וולנטרי מטעם עצמה על מלונות הרשת, מתוך כוונה שהמחירים בבתי-הקפה במלונות יהיו סבירים. לאור זאת, המחירים בבתי-הקפה במלונות רשת דן בכלל, ובמלון דן קיסריה בפרט, אינם חורגים ממחירים מקובלים בענף בתי-הקפה והמסעדות הרגילות.

"יודגש בזאת כי המחירים כוללים דמי שירות ומאפשרים לאורחים המגיעים למלונות שימוש חופשי באינטרנט ושירותים נוספים, כמקובל במלונות פאר. החברה משקיעה בשנה מאות מיליוני שקלים בשיפוץ וחידוש המלונות במטרה להעניק חוויית אירוח מפנקת ושירות מעולה. רק לאחרונה הלובי במלון דן קיסריה עבר שיפוץ נרחב הכולל חידוש הריהוט במקום בהשקעה מאסיבית.

"על אף ההשקעה הרבה, החברה הקפידה במשך 4 השנים האחרונות לא להעלות מחירי מזון ומשקאות ושמרה על רמת מחירים סבירה במלונות".

רשת מלונות "דן" הרוויחה 107 מיליון שקל אשתקד - יותר מכל רשת מלונות ציבורית אחרת ובהפרש אדיר מהמתחרות