הישרדות - גיל המעבר

"עד סוף העולם" היא דוגמה לכך שגם פורמט מבטיח עלול לא לקיים

ערב מוזר מול הטלוויזיה, יום ג', ערוצים 2, 10 וערוץ הספורט

21:00, וחדשות ערוץ 2 עושות חשק לויאגרה. מה אתם יודעים? עכשיו זה ממש בזול, ככה לפחות אומרים בחדשות. כבר אין סיבה לקנות את המזויפים ("שהם לא רק מסוכנים, אלא כבר לא משתלמים" אומר הכתב, שכה יהיה לי טוב), אבל הייתי שמח לקנות את שירותיו של משרד יחסי הציבור של פייזר שהכניס כזה שיר הלל באורך של כמה דקות, היישר ללב הפריים-טיים - ועוד עטוף באריזה היוקרתית של החדשות.

לא תאמינו אבל זה גם עובד: עוד לא חלף רגע אחד מאז שלקחנו כולנו ויאגרה בהמלצת חברת החדשות, וכבר התחילו מהדורות החדשות להתארך: בערוץ 10 ראו שבערוץ 2 מושכים את החדשות כדי לגרום לצופים לפספס את הפתיחה של "עד סוף העולם" - ומיד התחכמו והאריכו עוד יותר את המהדורה שלהם. מסכן דני קושמרו שהפסיד בקרב על "למי יש (משדר) ארוך יותר". עם כל הויאגרה הזאת הוא גמר לפני טלי מורנו!

וזה לא שהיה שווה לחכות: "עד סוף העולם" היא דוגמה לכך שגם פורמט מבטיח עלול לא לקיים: זה פשוט לא מעניין. אחרי דקה סביב השולחן בחווילה עם מלכת היופי לשעבר וההיא שהתחתנה בשידוך, אתה מתחיל להבין למה לגרושות קשה כל-כך למצוא פרק ב'.

מה שבטוח הוא שלפרק ג' של "הישרדות - גיל המעבר" הזה אני לא חוזר (אפילו שההוא שבגיל 40 ומשהו חי את החלום בבית של ההורים שלו ומחזיק מעצמו ווינר, הוא אתנחתא קומית לא רעה, גם אם קצת נבזית).

בצר לי אני מחפש מפלט בחצי גמר ליגת האלופות, רק כדי לגלות שאולי גם כאן צריך להתחיל ולשווק גלולות, אם כי כאלה שנועדו לשפר את הזיכרון: "אני לא זוכר תוצאה כזאת בחצי-גמר ליגת האלופות", לוהט יורם ארבל אל מול הקונצרט של ריאל מדריד במינכן, והפרשן אלי אוחנה מחרה-מחזיק אחריו: "בטח לא ברמות האלה, מול אלופת אירופה!".

אכן מילים כדורבנות, רק שלא צריך להיות איש מקצוע כדי להיזכר שרק בשנה שעברה פירקה באיירן מינכן את ברצלונה שהייתה אז אלופת אירופה בהפרש (מצטבר) גדול אף יותר, שלא לדבר על מה שעשתה בורוסיה דורטמונד לאותה ריאל מדריד ממש!

אז למה סתם לקשקש שטויות באמצע משחק? אולי כי אפילו זה עדיף על מבזק חדשות המונדיאל שמשודר בהפסקה: האייטם הראשון שלו הוא קידום מכירות לאלבום אוסף חדש לתמונות כוכבי המונדיאל הבא עלינו לטובה: "איזה יופי שילדים עוד משחקים עם ניירות!" מתמוגג איציק זוהר באולפן הקד"מ, ומיד עוברים שם לאייטם בחסות קוקה-קולה, שמראה איך הגביע העולמי, שעבר בכמעט מאה ארצות, הגיע סוף-סוף לברזיל.

מה נאמר? טעם החיים וצבע הכסף מעולם לא היו קרובים כל-כך, אבל אל תעשו מזה עניין, קחו ויאגרה - זה בזול עכשיו.