התפוצץ המו"מ בדואר: העובדים יפגינו מחר בקריית הממשלה

מחר בשעה 12:00 יקיימו העובדים הפגנה בקריית הממשלה, כאשר על פי הוועד אלפי עובדים צפויים להגיע ■ יו"ר ועד העובדים: "אין לנו ברירה, אנו חייבים להמשיך"

ישיבת המו"מ בדואר ישראל היום (ד') התפוצצה, לאחר שוועד העובדים וההנהלה לא הגיעו להסכמות ביניהם על מנת להפסיק את השביתה. מחר בשעה 12:00 יקיימו העובדים הפגנה בקריית הממשלה, כאשר על פי הוועד אלפי עובדים צפויים להגיע.

יו"ר ועד העובדים, שמעון פרג'ון: "הסכמנו להליך הבראה משותף בו ברור לכולנו שגם העובדים ישלמו מחיר. אולם תכנית חד צדדית של פיטורי 2,000 עובדים ללא שום בניה של אופק תעסוקתי וללא שום עתיד - אינה מקובלת עלינו. נראה כי ההנהלה אינה מעוניינת שהמשבר יסתיים. היא מסכלת כל מתווה לסיומו. היא ממשיכה בצעדים חד צדדיים, אין מו"מ אמיתי והיא בורחת מכל הליך. הזוי בעיני שלהנהלה לא אכפת שהשביתה נמשכת.

"אני מצטער בכל יום שעובר על הפגיעה בציבור. אני נמצא במאבק רק כדי להגן על מקור פרנסתם של אלפי עובדים. אין לנו ברירה, אנו חייבים להמשיך".

מחברת דואר ישראל נמסר: "לצערנו ארגון העובדים פעל בחוסר תום לב מוחלט והגיע לפגישה שיזמה הנהלת החברה במטרה לפוצץ אותה. עוד בטרם הועלו הנושאים לדיון, הציגו נציגי ארגון העובדים אולטימטום להנהלה לפיו היא נדרשת לבטל את כל צעדי החירום אותם נקטה בלית ברירה במטרה להפסיק את הדימום של החברה, כתנאי להמשך הדיונים. יתר על כן, כל ההצעות להשגת הסיכומים החסרים לשם השלמת צעדי החירום אשר נדונו רק לפני יומיים במשרד האוצר נמחקו על ידי העובדים כאילו לא היו. נראה כי ארגון העובדים שם לו למטרה לפגוע בשירות לציבור הרחב, בחברה, בעובדיה ובחוסר אחריות".​