צפו בנתניהו תוקף בניית מעון רה"מ ב-650 מ' ש' בשנת 2009: "החלטה שערורייתית"

נתניהו ב-2009: "בעת הזו להוציא 650 מיליון שקל לבית ראש ממשלה חדש? איך קיבלו החלטה כזו?" ■ בשבוע שעבר אישרה הממשלה לבנות את המעון

סערה ברשת בעקבות ההחלטה לבנות מעון חדש לרה"מ ב-650 מיליון שקל, והפעם סביב הקלטה של רה"מ בנימין נתניהו מ-2009 בה הוא התנגד באופן נחרץ להחלטה דומה שקיבלה ממשלת אולמרט.

ההקלטה פורסמה בדצמבר האחרון בערוץ 10, אך בימים האחרונים הועלתה לפייסבוק ומשם התגלגלה לאלפי לייקים, שיתופים ותגובות סוערות. בדף הפייסבוק של "סטטוסים מצייצים", שם פורסם גם הסרטון, תקפו הגולשים את רה"מ ואת רעייתו שרה נתניהו.

כאמור, ערוץ 10 פרסם הקלטה בכנס בו דיבר נתניהו ב-2009 ותקף אז את החלטת ממשלת אולמרט לבנות מעון לרה"מ בסך של 650 מיליון שקל. ההקלטה פורסמה לאחר שבשבוע שעבר הממשלה אישרה לרכוש מטוס פרטי לרה"מ ב-70 מיליון דולר ולבנות את המעון החדש ב-650 מ' ש'. (לסיפור המלא)

"היום הממשלה הזו קיבלה החלטה שאומרת הכל, היא מסבירה את הכישלון הנורא שלה", תקף נתניהו בנאומו ב-2009, והמשיך: "בעת הזו, במשבר הכלכלי הנורא שפוקד אותנו, להוציא 650 מיליון שקל... מומו, אתה חושב בטח שזה בשביל הנכים, אולי בשביל הסטודנטים, אולי בשביל הילדים... לא. 650 מיליון שקל - שני שליש של מיליארד שקל - כדי לבנות בית ראש ממשלה חדש. איך הם קיבלו החלטה שערורייתית כזו? יש לנו גירעון, יש צרכים...".

נתניהו, יש לציין, הקפיא את הפרויקט לאחר שנבחר לראשות הממשלה ב-2009, אך כאמור בשבוע שעבר הוא אושר סופית בממשלה.