דוור שבר את הקרסול בעבודה - ויפוצה ב-600 אלף שקל

המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה, ונקבעה לו נכות רפואית התואמת לזו של נכה שרגלו נקטעה מעל הברך

דוור שנפצע בקרסולו בתאונת דרכים במהלך עבודתו, כאשר חילק דואר, יפוצה בסכום של 600,000 שקל - כך הוסכם בהסדר פשרה בין התובע לבין חברת הביטוח מגדל, שקיבל אישור של בית משפט. הסכום ישולם לדוור בנוסף לתשלומי הביטוח הלאומי המשולמים לו בגין פגיעה בעבודה, ובנוסף לגמלאות פנסיית הנכות אותה הוא מקבל.

עד לתאונה השתכר הדוור כ-11,000 שקל ברוטו לחודש. עבודתו כללה, בין היתר, נהיגה ברכב, נסיעות מרובות ממקום למקום ופיזור שקי הדואר בין מוקדי חלוקה שונים באזור פתח-תקווה.

מהתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד יובל צלטנר ממשרד צלטנר הלפרין פיצ'ון, עולה כי כאשר יצא הדוור, בן 47, מרכבו לצורך ביצוע חלוקת דואר בפתח-תקווה, הוא סובב את הקרסול וכתוצאה מכך נגרם לו שבר. מעוצמת הכאב איבד התובע את ההכרה ונפל על הכביש. הוא פונה לבית-החולים בילינסון, שם הושמה רגלו בגבס.

גם לאחר הורדת הגבס הכאבים לא חלפו, והדוור אובחן כסובל מתסמונת כאב אזורי (Complex Regional Pain Syndrome). הוא טופל במשככי כאבים, אולם מצבו הלך והחמיר והכאבים הפכו בלתי נסבלים. הוא סבל מקשיי שינה ומחוסר תפקוד כללי תוך שימוש בכסא גלגלים.

המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה, ונקבעה לו נכות רפואית משוקללת של 84% לצמיתות, לצד נכות תפקודית של 100%. למעשה הוכר התובע בנכות התואמת לזו של נכה שרגלו נקטעה מעל הברך.