260 אלף שקל פיצוי על סגירת עסק בעקבות תאונת דרכים

הפיצוי שתשלם חברת הביטוח מנורה הוא בנוסף לתשלומים שקיבלה ותקבל האישה מביטוח לאומי ■ התשלום - במסגרת פשרה שקיבלה אישור של ביהמ"ש

חברת הביטוח מנורה תשלם לאישה בת 60 שנפגעה בתאונת דרכים 260 אלף שקל, בנוסף לתשלומים שקיבלה ותקבל האישה מהביטוח הלאומי - כך הוסכם בהסדר פשרה שנחתם לאחרונה בין הצדדים וקיבל אישור של בית המשפט.

באמצעות עו"ד ענת גינזבורג, מומחית בתביעות נזיקין וביטוח, טענה התובעת כי הייתה מעורבת בתאונת דרכים חזיתית בזמן שנהגה ברכבה ברחוב ויצמן בהרצליה, ורכב שבא ממולה פנה לפתע שמאלה ופגע בה בעוצמה. כתוצאה מהתאונה היא נפגעה בכל חלקי גופה.

ממקום התאונה הובהלה התובעת באמבולנס של מד"א לבית-חולים מאיר, שם אובחנה כסובלת מחבלה מסוג "צליפת שוט" ומרגישות מעל עמוד השדרה.

מאז התאונה וכתוצאה ממנה יצאה ובאה התובעת אצל רופאים רבים. כך, היא אובחנה כסובלת, בין היתר, מכאבים, הגבלות ורגישות בצוואר, בעמוד השדרה הצווארי, בכתפיים ובידיים, כאבי ראש, סחרחורות, טינטון כרוני, הפרעות בשינה ועוד.

לפני לתאונה הייתה התובעת בריאה לחלוטין טבעלת עסק עצמאי - חנות בגדים, עבודה הכרוכה בעמידה ממושכת על הרגליים במשך כל שעות העבודה. בעקבות התאונה נאלצה התובעת לסגור את החנות, כיוון שהפגיעה שנגרמה לה פגעה ביכולתה התפקודית, והיא לא יכלה לעמוד עוד שעות ממושכות על הרגליים.