השיחה: מוטי שרף מקבל את תקציב הבורסה

יואב פפושדו ג'וניור מקבל תעודת הוקרה על בניית מועדונית לילדי הקהילה האתיופית ■ שמעון פרס מבריז מהפרמיירה של האופרה "לה טרוויאטה" ■ ומרים פיירברג מרימה כוסית וודקה

שרף נכנס בשערי הבורסה

אם לא תקציב משרד האוצר אז תקציב התקשורת של הבורסה: משרד "שרף תקשורת" של מוטי שרף יקבל לידיו את תקציב ייעוץ התקשורת של הבורסה לניירות ערך בתל-אביב.

עם זאת, משרד יחסי הציבור והפרסום גיתם, ששימש בעשור האחרון כיועץ תדמיתי לבורסה, ימשיך לעבוד מולה בעיקר בתחום הפרסום.

הבורסה, בראשות המנכ"ל יוסי ביינארט, פועלת בימים אלה לשיקום תדמיתה הציבורית שנפגעה לאחרונה ולשם כך בחרה במשרדו של שרף.

נזכיר כי בסוף חודש מאי האחרון הודיעה מנכ"לית משרד האוצר, יעל אנדורן, כי לא תוציא לפועל את ההתקשרות עם משרד יחסי הציבור של שרף, וזאת לאור הביקורת הציבורית הרחבה כנגד מהלך זה, בשל ניגוד העניינים שבו עשוי היה לעמוד שרף מול לקוחותיו בשוק ההון המקומי. עם לקוחותיו הגדולים של שרף נמנים בית ההשקעות פסגות ובנק לאומי.

פפושדו חבר מועדונית

יואב פפושדו ג'וניור, יו"ר דירקטוריון קבוצת ים סוף, קיבל אתמול (ב') תעודה הוקרה על בניית מועדונית לילדי הקהילה האתיופית בשכונת קריית משה ברחובות, שבסמוך לה בונה ים סוף בימים אלה את פרויקט "חצרות המושבה" המונה 520 יחידות דיור.

לצידו במעמד הייתה רעייתו ספיר קאופמן; נציגי השכונה וחברי מועצת עיריית רחובות, אבאי זאודה וגיורא בן-ארי.

אבאי זאודה, יואב פפושדו, ספיר קאופמן פפושדו, גיורא בן ארי / צלם: אסף לב
 אבאי זאודה, יואב פפושדו, ספיר קאופמן פפושדו, גיורא בן ארי / צלם: אסף לב

גלריה ב"שקל"

גלריה חדשה נפתחה במתחם שוק הפשפשים ביפו: Saga TLV, ביוזמת משפחת שקל ובשיתוף קבוצת "אף". המיוחד בגלריה שהיא משלבת "מרחב יצירה" הכולל חלל עבודה לאמנים. התערוכה שפתחה את הגלריה הייתה של האמן הניו-יורקי ניק קוציק, הידוע ביצירותיו הצבעוניות.

הגיעו לפתיחה: צביקה וסוניה לבנת; הארכיטקט יואב מסר; דן להט ורונית רייכמן; איש העסקים רון לבקוביץ ואשתו חנה; כדורסלן העבר סטיב קפלן; עו"ד רובי וחגית בכר; שמואל ברגר; משה ורותי קסטיאל; המסעדן טדי שאולי; אספן האמנות, סרג' תירוש; צבי ואיילת ימיני, שהגיעו יחד עם אחיו של צבי, בן-דרור ימיני; עו"ד מיכאל לוין; אביב בושינסקי; עו"ד רלי לשם ורעייתו הארכיטקטית נורית לשם ואחרים.

צביקה לבנת, בן דרור וצבי ימיני / צלם: נמרוד קרן
 צביקה לבנת, בן דרור וצבי ימיני / צלם: נמרוד קרן

אופרה בהיכל התרבות של הטבע

האופרה "לה טרוויאטה" של ורדי הגיעה גם השנה להיכל התרבות של הטבע, הלא היא מצדה.

בין חובבי הז'אנר שהדרימו לפרמיירה: אמנון ונאווה דיק; עו"ד גדעון פישר; גליה אלבין ובן זוגה הטרי המפיק איתן אבן; צביקה אורן; צבי ימיני; שלום וזיוה זיידלר; תמי ויהודה רוה; שמוליק ריפמן, לשעבר יו"ר המועצות האזוריות; לימור לבנת, שרת התרבות והספורט; יעקב שחר; דב ליטבינוף, ראש המועצה האיזורית תמר; מנכ"לית האופרה, חנה מוניץ ואחרים.

הנשיא היוצא שמעון פרס, שהיה אמור להיות אורח הכבוד, ביטל בשל כאבי גב. אגב, כרטיס לאירוע עולה בין 400 ל-1,000 שקל.

גליה אלבין, איתן אבן / צלם: אסף לב
 גליה אלבין, איתן אבן / צלם: אסף לב

שלום וזיוה זיידלר / צלם: אסף לב
 שלום וזיוה זיידלר / צלם: אסף לב

חשמל זורם

האם חברת החשמל צפויה לייעץ למחוז מוסקבה בענייני התייעלות אנרגטית, הקמת תחנות כוח ורשתות חשמל והגנה מפני מתקפות סייבר? מושל מחוז מוסקבה, אנדריי וורוביוב, אמר אתמול בעת ביקורו בתחנת הכוח "אורות רבין" כי מחוזו ישקול זאת בחיוב.

יעקב (יאשה) חאין, המשנה למנכ"ל חברת החשמל, שסייר עם המושל ודיבר איתו ברוסית, אמר שחברת החשמל תשמח לשת"פ. יצוין כי חברת החשמל כבר מייעצת מזה זמן למדינת הענק בפרויקטים שונים בתחום האנרגיה והחשמל.

יעקב יאשה חאין, אנדריי וורוביוב / צלם: יוסי וייס
 יעקב יאשה חאין, אנדריי וורוביוב / צלם: יוסי וייס

עצמאות רוסית

חגיגה רוסית בלי וודקה היא לא חגיגה אמיתית, ובדיוק בשל כך חברת "יורוסטנדרט", יבואנית מותג הוודקה "רוסקי סטנדרט", פרסה שלשום (א') את חסותה על מסיבת יום העצמאות של רוסיה שהתקיימה ברוב טקס במלון הילטון תל-אביב.

הרימו כוסית וודקה: חברי הכנסת יואל רזבוזוב; זאב אלקין; אמנון כהן; סופה לנדבר; מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה; משה פדלון, ראש עיריית הרצליה; סרגיי יקובלב; שגריר רוסיה בישראל; אלכס פוסין, מנהל מכירות ארצי של חברת "יורוסטנדרט" ואחרים.

אלכס פוסין, מרים פיינברג, סרגיי יקובלב, זאב אלקין / צלם: מורג ביטן
 אלכס פוסין, מרים פיינברג, סרגיי יקובלב, זאב אלקין / צלם: מורג ביטן