יואב כפיר הגיש הצעת השקעה של 50 מ' ש' באנגל משאבים

למתמודדים במכרז לרכישת השליטה בחברת הנדל"ן אנגל משאבים מצטרף כעת רו"ח יואב כפיר, שהגיש הצעה באמצעות חברת לייף השקעות ירוקות. ההצעה כוללת השקעה של עד 50 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 25 מיליון שקל לפני ההשקעה.

מהסכום הכולל מציע כפיר - נציג קרן DK פרטנרס באלביט הדמיה ודירקטור בחברה, ואחד מיועציו הפיננסיים של מוטי בן משה - להשקיע 27 מיליון שקל תמורת 52% ממניות אנגל משאבים, והלוואה של 15 מיליון שקל לארבע שנים, שתהיה נחותה לחובותיה של אנגל משאבים לבנקים ולמחזיקי האג"ח. 8 מיליון שקל נוספים מתחייב כפיר להשקיע בהנפקת זכויות שתבצע החברה. הצעתו של כפיר מצטרפת להצעותיהם של כמה משקיעים קודמים שהביעו עניין ברכישת אנגל, ובהם חברת אזורים.

אנגל משאבים עברה לפני כמה חודשים לידי כונסי נכסים, לאחר שחברת GBES שבשליטת משפחת מוריס לא עמדה בהחזר חוב של 15.5 מיליון אירו לבנק שמימן את השקעתה ברכישת השליטה בחברה.

לחברה התחייבויות אג"ח בהיקף של כ-130 מיליון שקל, והיא נסחרת לפי שווי זעום של פחות מ-20 מיליון שקל. משפחת מוריס השלימה את רכישת אנגל משאבים בנובמבר 2011, במסגרת הסדר שבו בוצעה תספורת של כ-50% לחוב אג"ח של כ-260 מיליון שקל.