רוני דניאל לא נכנס למרחב מוגן בעת אזעקה בשידור - למה?

לאחר שיצר תקדים בשידור חי ב"עופרת יצוקה" ב-2008, כאשר סירב להיכנס למרחב מוגן בעת אזעקה בשידור חי משדרות, דניאל עשה זאת שוב בסוף השבוע האחרון - הפעם באולפן פתוח בקריה בעת ירי רקטות לעבר ת"א

רוני דניאל מדווח / צילום: מהוידאו
רוני דניאל מדווח / צילום: מהוידאו

רוני דניאל, הפרשן הצבאי של חדשות 2, ממשיך לא לציית בשידור חי להוראות פיקוד העורף להיכנס למרחב מוגן בעת אעזקת "צבע אדום".

לאחר שיצר תקדים בשידור חי במהלך מבצע "עופרת יצוקה" ב-2008, כאשר סירב להיכנס למרחב מוגן בעת אזעקה בשידור חי משדרות, דניאל עשה זאת שוב בסוף השבוע האחרון, הפעם באולפן פתוח בקריה בעת ירי רקטות לעבר תל-אביב.

דני קושמרו שידר מהאולפן בנווה אילן יחד עם אמנון אברמוביץ', אהוד יערי ורינה מצליח. בקרייה בתל-אביב היו רוני דניאל ויונית לוי. עם היוודע הירי לעבר גוש דן, הציע קושמרו שלוי ודניאל יתפסו מחסה, אבל אברמוביץ' העריך ש"רוני לא ייתן לה".

קושמרו עוד הספיק להגיד: "רוני לא ייתן לה, אבל יונית בוגרת מספיק, או קצת יותר". ולוי עצמה אמרה: "אם נדמה לכם שרוני הוא זה שמנהל כאן את העניינים, אז יש לנו בעיה בקרב הזה". לוי אכן הלכה למרחב מוגן, ודניאל אמר: "אנחנו יכולים להמשיך".

רוני דניאל מסר בתגובה: "זה חשוב מאוד למצוא מיגון, וזה פגם שלי בתחום הזה. למה מתעסקים בזה? אני לא מודל לחיקוי של אף אחד, אני לא נותן דוגמה לאף אחד. אני אזרח פרטי שעובד בטלוויזיה. אם אני בשידור ויש צבע אדום, לא אפסיק את השידור; ואם אני לא בשידור, זה כבר ענייני הפרטי. אני לא משחק אותה גבר-גבר וכל השטויות האלה".

בחדשות 2 סירבו להגיב.