אישום: קצין משטרה ביצע עבירות מין בקטינים שהכיר באינטרנט

קצין משטרה ביחידת מערת המכפלה במרחב חברון מואשם במעשה סדום והטרדה מינית בקטינים שעימם יצר קשר באמצעות צ'אטים ברשת

ניידת משטרה שוטר דוח / צלם: תמר מצפי
ניידת משטרה שוטר דוח / צלם: תמר מצפי

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות המדינה הגישה היום (א') לבית המשפט השלום בתל-אביב כתב אישום נגד אוהד גיל נגר, קצין משטרה ביחידת מערת המכפלה במרחב חברון. כתב האישום הכולל 9 אישומים שונים מייחס לקצין עבירות של מעשה סדום, הטרדה מינית ועוד בקטינים שעימם יצר קשר באמצעות צ'אטים באינטרנט.

מכתב האישום, שהוגש בידי עו"ד איילת רזין בית-אור, עולה כי משנת 2012 ועד למעצרו לפני מספר ימים, בעשרות הזדמנויות שונות, נהג נגר להיכנס לצ'אטים ברשת האינטרנט, תוך שהוא מאמץ לעצמו זהות בדויה בנוגע לשמו וגילו, ותר אחרי גולשים שהתרשם כי הם קטינים והחל בצ'אט איתם. משרכש את אמונם, המשיך את השיחה באמצעות הטלפון ותוכנות הסקייפ והוואטסאפ".

בשלב זה, על-פי כתב האישום, החלו בין נגר לקטינים, שטרם מלאו להם 16 שנים, התכתבויות בעלות תוכן מיני, תוך שהוא מתאר בפני הקטינים תיאורים של מעשים מיניים אותם הוא חפץ לקיים עמם, מבקש מהם לשלוח לו תמונות בעירום מלא או חלקי, וכן, במסגרת שיחת וידיאו, לחשוף חלקי גוף מוצנעים ולבצע בעצמם מעשי אוננות, כל זאת לשם גירויו המיני וסיפוקו.

לפי האישום, עם חלק מהקטינים נפגש נגר, ובמסגרת מפגשים אלה ביצע בהם מעשים מיניים שונים, לרבות יחסי מין אוראליים ואנאליים, וזאת על אף היותו מודע לגילם הצעיר של הקטינים.

למעצרו של נגר קדמה חקירה של צוות מח"ש מרכז בגין חשדות דומים שהחלה עוד באפריל, לאחריה שוחרר נגר למעצר-בית. בתקופה שחלפה מאז נתפסו חומרים רבים שהובילו למעצרו בשבוע שעבר.