תקציב הפרסום של רשת קפה קפה עובר לזרמון DDB

תקציב רשת בתי-הקפה יעמוד בשלב ראשון על כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים

קפה קפה / צילום: איל יצהר
קפה קפה / צילום: איל יצהר

רשת "קפה קפה" חוזרת לשתף פעולה עם משרד פרסום מסורתי: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של רשת בתי-הקפה עובר למשרד הפרסום זרמון DDB, זאת לאחר מכרז שערכה הרשת החודשים האחרונים.

תקציב "קפה קפה" טופל בחודשים האחרונים במלואו באמצעות סוכנות הדיגיטל אקליפטוס. הסוכנות מלווה את הרשת מזה כ-3 שנים כזרוע דיגיטלית, אך בהמשך הוחלט לאפשר להם לטפל בתקציב הכולל. לאחר קמפיין אחד התקבלה החלטה לשוב ולחפש משרד פרסום שמתמחה בפרסום רחב יותר.

אקליפטוס הם אלה שהגו את הקו הפרסומי שמלווה את המותג בשנתיים האחרונות - "הפרלמנט הגאה", שכלל בין היתר סרטונים בטלוויזיה שהראו קבוצות חברים שונות הנפגשות באופן קבוע בסניפי הרשת.

נועם צימרמן, מנכ"ל קבוצת "קפה קפה" שרשת "קפה קפה" נמצאת בבעלותה, אישר את הידיעה ואמר: "אקליפטוס נשאר משרד הדיגיטל של 'קפה קפה', אבל היה חשוב לנו להתקשר גם עם משרד שנותן מענה לתחומים שהם לא דיגיטל".

נראה כי ברשת מתעתדים להגדיל משמעותית את תקציב הפרסום, שכן לדברי צימרמן, היקף התקציב יעמוד בשלב הראשון על כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הרשת עמד ב-2013 על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.5 מיליון שקל במחירים ריאליים.

קבוצת "קפה קפה" מחזיקה בבעלותה 7 רשתות בתי-קפה ומסעדות בפריסה ארצית: רשת "קפה קפה", רשת הבייקרי "לחם ארז", רשת הפסטה "לבורטוריו די פסטה", רשת מסעדות הבשר הכשרות "לחם בשר", רשת בתי-קפה "Fresh kitchen", רשת הסנדויצ'ים "Ruben's" והרשת המקסיקנית-אמריקאית "דונקי".

לאחרונה הקימה הקבוצה מועדון קולינרי המאגד את כל הרשתות ומעניק לחברי המועדון הטבות והנחות.