הסטארט-אפ של אורי שילה מתרחב: FanZone חתמה גם עם מכבי ת"א

אחרי מכבי חיפה, מנכ"ל ההתאחדות לשעבר צירף לפורטפוליו גם את האלופה; חתום עד כה עם שש קבוצות כדורגל, ארבע מתוכן באנגליה

אורי שילה / צלם: רוני שיצר
אורי שילה / צלם: רוני שיצר

כחודש וחצי אחרי שיצאה לדרך בישראל עם מועדון הכדורגל מכבי חיפה, חברת הסטארט-אפ הישראלית FanZone ממשיכה לצבור לקוחות. החברה, שבבעלותם של אורי שילה (מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל לשעבר) ותומר קזז, צירפה לפורטפוליו הלקוחות שלה גם את מועדון הכדורגל מכבי ת"א. בכך היא סוגרת שיתופי פעולה עם שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי.

החברה מציעה לאוהדים פלטפורמה להוזלת עלויות הנסיעה למשחקים, באמצעות חיבור בין אוהדים המאפשר נסיעה משותפת למשחקי הקבוצה כנהג האוסף אוהדים אחרים, או כנוסע המצטרף לרכב של אוהדים.

באנגליה, אחרי השקה עם שפילד וונסדיי מליגת המשנה, צירפה FanZone בחודש האחרון עוד שלושה מועדונים - לידס יונייטד, איפסוויץ' וברייטון. היא צפויה לחתום בימים הקרובים עם מועדון שנחשב לאחד מהגדולים בליגה האנגלית הבכירה ובעולם כולו.

FanZone נולדה לפני כשנה כיוזמה של מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל לשעבר אורי שילה, ששימש בתפקידו במשך שש שנים לפני שחבר לתומר קזז, מהנדס מחשבים יוצא יחידה 8200, בפרויקט FanZone. במהלך השנה האחרונה גייסה החברה כמיליון דולר, כאשר מחצית מהסכום הגיע ממשרד המדען הראשי, וסכום נוסף גויס מהחממה הטכנולוגית "דה טיים", שבין בעליה נמנה הפרסומאי אילן שילוח.

בעקבות ההתרחבות המהירה, קצב הגדילה וההצטרפות של המועדונים - צפויה החברה לצאת בקרוב לסבב גיוסים נוסף של משקיעים.