טלטלה במשטרה: מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, פורש

הודיע כי לא יתמודד על תפקיד המפכ"ל "בעקבות שיקולים אישיים" ■ "אני לא רוצה להיות חלק מהמשחק המלוכלך הזה; יש לי דברים חמורים וקשים לומר, אבל מאחר שאני לא יורק לבאר שממנה אני שותה, לא אעשה זאת כעת"

ניצב יוסי פריינטי / צילום: משה מילנר - לע"מ
ניצב יוסי פריינטי / צילום: משה מילנר - לע"מ

זעזוע נוסף בצמרת המשטרה: מפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, הודיע היום (א') לסגל הפיקוד של מחוז ירושלים על כוונתו לפרוש מהמשטרה ולא להתמודד על תפקיד המפכ"ל.

ניצב פריינטי, שמתח בדברי הפרישה ביקורת על ה"לכלוכים" במרוץ למפכ"לות, הודיע על החלטתו לשר לבטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ולמפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו. טרם הוחלט מי יחליפו בתפקיד.

פריינטי הדגיש כי "אין שום סיבה להחלטתי לפרוש - לא חקירה במח"ש, לא תלונה, לא מכתב אנונימי ולא שום שלד בארון".

לדבריו, ההחלטה על פרישתו באה "ממקום נקי, בעקבות מגוון של שיקולים אישיים, וזאת לאחר שירות ארוך בתפקידי פיקוד מרכזיים במשטרת ישראל".

"אני לא בנוי ללכלוכים שמלווים את ההתמודדות על המפכ"לות", הבהיר פריינטי, שהוזכר בעבר כמועמד למשרה הבכירה. "אני איש של עבודה - אני לא רוצה להיות חלק מהמשחק המלוכלך הזה. יש לי דברים חמורים וקשים לומר, אבל מאחר שאני לא יורק לבאר שממנה אני שותה, לא אעשה זאת כעת. הדבר שהכי חשוב לי הוא לשמור על שמי הטוב".

במהלך שירותו פיקד פריינטי על שתי תחנות משטרה, שני מרחבים אופרטיביים ושני מחוזות בתקופות מורכבות ומאתגרות.

ניצב פריינטי ביקש להודות "לשוטרים, לקצינים, ללוחמי מג"ב ולמתנדבים על הדרך המשותפת הקשה ורבת-האתגרים", ואמר כי הוא מאחל להם הצלחה בהמשך הדרך.