גאדג'טים: אייפון 6 של אפל - המסך הגדול עושה את ההבדל

האייפון 6 הוא מכשיר שמצדיק שדרוג מדגמים קודמים של החברה. מצלמה טובה, חיישן טביעות אצבע מוצלח ומערכת הפעלה שפשוט עובדת. בסופו של דבר, אפל ממשיכה לתת חוויה מצוינת בסמארטפון החדש שלה

השקה של אייפון תמיד מלווה בהתרגשות בשוק הסלולר המקומי והעולמי; אייפון 6 מביא איתו שדרוגים מוצלחים, כאשר החשוב בהם הוא המסך. בבדיקה שלנו הוא קיבל את הציון 9.5.

מסך: השדרוג המשמעותי המסך, שגדל מ-4 אינץ' ל-4.7 אינץ'. עכשיו גם בעלי סמארטפונים של סמסונג, LG, סוני או HTC שיעברו לאייפון, ירגישו נוח עם גודל המסך. אין מסך Full HD, כמו בדגמי דגל אחרים בשוק, אבל איכות התמונה טובה מאוד עם תאורה אחורית חזקה.

עיצוב: אייפון 6 פשוט נראה אלגנטי. הוא עשוי ממתכת, דקיק (6.9 מ"מ) ומשקלו 129 גרם.

אבטחה: מנגנון זיהוי טביעת האצבע באייפון הוא הטוב ביותר בשוק, לעומת חברותכמו סמסונג או וואווי שמציעות תכונה דומה - אך היא מגמגמת. זה לא קורה באייפון 6. המכשיר אף פעם לא טועה, ומזהה את האצבע בפעם הראשונה שמניחים אותה על כפתור הבית לפתיחת המכשיר או לרכישת אפליקציה.

חומרה: אפל שילבה לראשונה את התקן האלחוט לטווח קצר NFC. זה מאפשר לשלם בחנויות בארה"ב באמצעות מנגנון Pay. אצל יצרניות אחרות, NFC מאפשר להתחבר למוצרים שונים, כמו העברת תמונה לטלוויזיה חכמה או חיבור ראשוני לאוזניית בולטות'. כרגע, אפל חוסמת את היכולת הזו.

מבחינת המעבד והזיכרון, במבט ראשון נראה שהמכשיר נמצא מאחור לעומת סמארטפוני האנדרואיד המובילים, אבל האייפון טס ולא מגמגם לרגע. המעבד כפול ליבה במהירות 1.4 ג'יגה הרץ מסוג A8 של אפל עם 1 ג'יגה זיכרון, נפח האחסון עומד על 16, 64 או 128 ג'יגה, ללא יכולת הרחבה באמצעות כרטיס.

מצלמה: 8 מגה פיקסל. תוצאות הצילום מוצלחות, כולל תוכנת HDR (לשילוב מספר תמונות עם חשיפות שונות), אך נראה שדגמי הדגל של היצרניות הדרום קוריאניות נותנים איכויות טובות יותר.

סוללה: גם בדגם הנוכחי, הסמארטפון ישרוד רק עד שעות אחר הצהריים. הקיבולת של הסוללה היא 1810 מיליאמפר, קצת יותר מהאייפון 5S שהגיע עם 1560 מיליאמפר.

בשורה התחתונה: האייפון 6 הוא מכשיר שמצדיק שדרוג מדגמים קודמים של החברה. המסך הגדול עושה את ההבדל, ולכך גם צריך להוסיף מצלמה טובה, חיישן טביעות אצבע מוצלח ומערכת הפעלה שפשוט עובדת. בסופו של דבר, אפל ממשיכה לתת חוויה מצוינת בסמארטפון החדש שלה.

מחירי אייפון---חדש
 מחירי אייפון---חדש


איפה תרכוש את הסלולרי הבא שלך
 איפה תרכוש את הסלולרי הבא שלך

כמה עולים הסמארטפונים המובילים בשוק
 כמה עולים הסמארטפונים המובילים בשוק