הרשת החברתית: הבכירים רצים בלילה

מי השתתף במרוץ הלילה של ת"א? ■ אילו סטארט-אפים קיבלו מענקים במסגרת פרויקט סמארט-אפ 2 של בנק הפועלים? ■ ומיהם הסלבס שקיבלו אייפון 6 מרשת דינמיקה סלולר?

 עופר גרין, רון חולדאי ואורלי מנע/  צלם: דפנה גזית
עופר גרין, רון חולדאי ואורלי מנע/ צלם: דפנה גזית

סמארט-אפ: הגמר

יזמים ואנשי השקעות ופיננסים הגיעו השבוע למועדון בנק הפועלים לאירוע הסיום של פרויקט סמארט-אפ 2, שבו הוענקו מענקים לשלושת הסטארט-אפים הנבחרים שהגיעו לשלב הגמר: HopON, greenIQ ו-Zeekit.

נציגי החברות הציגו את המיזם שבנו וסיפרו על תרומתו של הייעוץ המקצועי של החממות שליוו אותם במסגרת הפרויקט.

באירוע היו: יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים; ציון קינן, מנכ"ל הבנק; שחר וייסר, מייסד גט טקסי; מרק און, מנכ"ל גט טקסי ישראל; איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס"; חגי גולן, העורך הראשי של עיתון "גלובס"; ואחרים.

שחר וייסר ויאיר סרוסי/ צלם: תמר מצפי
 שחר וייסר ויאיר סרוסי/ צלם: תמר מצפי

חובב המתחדש

פארק נאות חובב מתחדש. אתמול הונחה אבן פינה ל"בית קשרים" - מתחם חדש בפארק שיכלול מוזיאון כימיה, מרכז מבקרים לתעשייה הכימית, מרכז לקידום מדע הכימי ומרכז הסברה לנושאי פסולת ומחזור. המרכז, שצפוי להיפתח ב-2016, יקרא על שמו של אלי הורביץ ז"ל.

במעמד ההנחה נכחו נציגי הגופים השותפים לפרויקט: סילבן שלום, שר האנרגיה והמים ופיתוח הנגב והגליל, שאמר: "אלי הורביץ קידש מצוינות והפך אותה לשאיפתו המרכזית. אני חושב שאין ראוי מכך שמרכז על שמו יכלול מוזיאון לכימיה ומרכז מצוינותו".

עמיר פרץ, השר להגנת הסביבה, אמר: "אני גאה להיות שותף לחזון גדול ולהקצות לכך את המשאבים הנדרשים"; אנדריי אוזן, ראש מועצת נאות חובב, שאמר: "ממרכז המצוינות שיקום פה נגדל את חתני פרס הנובל בכימיה הבאים ואת העתודה המקצועית האיכותית לתעשייה הכימית בישראל".

עוד נכחו: סיגל שאלתיאל-הלוי, מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל; מישאל חשין, השופט בדימוס; בני משפחת הורביץ ואחרים.

סילבן שלום, אנדריי אוזן ועמיר פרץ / צלם: דודו גרינשפן
 סילבן שלום, אנדריי אוזן ועמיר פרץ / צלם: דודו גרינשפן

הבכירים רצים בלילה

כ-25 אלף איש השתתפו אמש במרוץ הלילה של תל-אביב. את המרוץ הזניק מכיכר רבין ראש העיר רון חולדאי, כשלצידו עופר גרין, מנכ"ל גלידות נסטלה - אחת מ-3 נותנות החסות הראשיות למרוץ.

בין המוזנקים: הרמטכ"ל בני גנץ; ברק רוזן, מבעלי קנדה ישראל שרץ עם מאמן הכושר שלו, יוסי עלמני וסיים את המרוץ אחרי 59 דקות; דני זלקינד, מבעלי קבוצת אלקטרה; ערן מיטל, בעלי חברת מלרג הבורסאית שרץ עם רעייתו שרונה ואביו אלי; אברהם שליסלברג, סמנכ"ל כספים בקבוצת מאיר חברה למכוניות ומשאיות; מרב מילר; עו"ד אורלי מנע, אשתו של גרין; עו"ד ענת בירן; פטריק מזונאב, שגריר צרפת בישראל שגמע את המרוץ ב-50 דקות, ולצדו רצו גם היועץ הראשון לשגריר, ז'יל פקסו; היועצת השנייה, סוניה ברברי וכעשרה אנשי סגל נוספים מהשגרירות.

 עופר גרין, רון חולדאי ואורלי מנע/ צלם: דפנה גזית
  עופר גרין, רון חולדאי ואורלי מנע/ צלם: דפנה גזית

עושים כבוד לקונסולי כבוד

קונסולי כבוד של ישראל בעולם השתתפו אתמול בכנס הגלובלי השני של משרד החוץ לקונסולי כבוד של ישראל בעולם, שהתקיים במלון רויאל ביץ' תל-אביב.

הגיעו לאירוע וכיבדו בנוכחותם: דיוויד רובינסון, קונסול הכבוד של ישראל בניו-זילנד; גד פרופר, קונסול הכבוד של ניו-זילנד בישראל; עו"ד גד נשיץ, קונסול הכבוד של איסלנד בישראל והדיקן של פורום קונסולי הכבוד בישראל; פול פלסון, קונסול הכבוד של ישראל באיסלנד; דוד בן בסט, קונסול הכבוד של סיירה לאון בישראל; אילן בק, קונסול כבוד של מונקו בישראל. בנוסף השתתפו באירוע טליה לדור-פרשר, ראש חטיבת טקס ואורחים רשמיים במשרד החוץ; ומהרטה ברוך, סגנית ראש עיריית תל-אביב.

 דיוויד רובינסון, גד פרופר, טליה לדר פרשר, גד נשיץ ופול פלסון/ צלם: שלומי אמסלם
  דיוויד רובינסון, גד פרופר, טליה לדר פרשר, גד נשיץ ופול פלסון/ צלם: שלומי אמסלם

כלכלה באוזן

"גלובס" בשיתוף בנק לאומי ממשיך את מפגשי "כלכלה על הבר". השבוע התקיים המפגש השני בסדרה תחת הכותרת "תעשיית האינטרנט". במפגש, שהתקיים בבר "האוזן בר" התל-אביבי, התארחו שני מרצים וכל אחד מהם שטח את תפיסת עולמו על תעשיית האינטרנט הישראלית והעולמית.

הראשון, תומר בר-זאב, מנכ"ל וממייסדי איירונסורס (Ironsource), אחת מחברות האינטרנט הישראליות המצליחות בעולם, סיפר על תהליך ההקמה של החברה וסיפק לקהל עצות לגבי איך נכון לבנות חברה גדולה.

המרצה השני היה דניאל כהן, שותף בכיר בקרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, מקרנות ההון סיכון הישראליות המובילות בעולם. כהן, המתמחה בהשקעות בחברות אינטרנט, מדיה דיגיטלית ופרסום, דיבר על התחומים החמים בתעשיית האינטרנט, ועל מה שמבדיל בין היזמות הישראלית לזו האמריקאית.

 דניאל כהן / צלם: אמיר מאירי
  דניאל כהן / צלם: אמיר מאירי

סמסונג והסלבס

סמסונג ישראל השיקה בתחילת השבוע את פאבלט הדגל שלה (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) - נוט 4. קובי כליף, מנהל חטיבת הסלולר בסמסונג ישראל ואחד האנשים המשפיעים כיום בתעשיית הסלולר המקומית, ניצל את אירוע ההשקה כדי להתחכך בסלבס מקומיים כמו גלית גוטמן ודני רופ.

אודליה אוחיון, מנהלת השיווק בסמסונג ישראל, הייתה אחראית עם הצוות המקומי על הקמפיין עתיר הסלבס להשקת הנוט 4, שבו משתתפים אורי שני; הטניסאי אנדי רם; הכדורגלנים ערן זהבי ואליניב ברדה; כדורסלן העבר ומאמן הכדורסל כיום, עודד קטש; והמפיק שוקי וייס.

"לקמפיין נבחרו מגוון רחב של מובילי דעת קהל ישראליים, שמאופיינים כולם ביצירתיות פורצת דרך, בחדשנות ובמקוריות אישית", אמר כליף.

הניחו ידיים על אייפון 6

גם רשת דינמיקה סלולר השיקה טלפון סלולרי חדש - אייפון 6 ואייפון 6 פלוס - וחגגה את האירוע בלילה לבן שהתקיים בשבוע שעבר בדיזנגוף סנטר בתל-אביב.

אלי אדדי, מנכ"ל הרשת, הגיע לאירוע כדי לצפות בישראלים הרבים שרצו להניח את ידיהם על הסמארטפון הנחשק של אפל כבר בחצות הלילה.

לאירוע נהרו גם מפורסמים שונים, שנהנו מאייפון 6 חינם תמורת ביקור מתוקשר, ובהם: אגם רודברג, עדי הימלבלוי, אסי עזר, דפנה לוסטיג, מירי מסיקה, איתי תורג'מן, גיא זוארץ ועודד מנשה.

באירוע השתתפו גם עשרות אנשים שנדרשו לעמוד במשך שעות תוך שהם נוגעים בדגם אייפון ענק באורך של 6 מטרים ללא הפסקה ומבלי להוריד ממנו את הידיים. האירוע נמשך עד 04:00 לפנות בוקר, וחמשת המשתתפים שהצליחו להישאר עד הסוף זכו באייפון 6 החדש במתנה.

 גיא זוארץ, אלי אדדי ורון שחר / צלם: סיון פרג'
  גיא זוארץ, אלי אדדי ורון שחר / צלם: סיון פרג'