העיתון הבריטי "גארדיאן" משיק מחדש את האתר בארה"ב

מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום וכן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי

העיתון הבריטי "גארדיאן" העלה לאחרונה גרסה מחודשת לגרסת האתר שלו בארה"ב.

מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום. בין היתר יינתן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי.

המפרסמת הראשית באתר במהלך השקתו היא חברת הרכב ניסאן, שמקדמת את הרכב החשמלי שלה.