רשת המזון האורגני Whole Foods מרחיבה את פעילותה בארה"ב

רשת המזון האורגני הגדולה בארה"ב יוצאת בקמפיין במטרה לבדל את עצמה מהמתחרות

רשת Whole Foods / צילום: בלומברג
רשת Whole Foods / צילום: בלומברג

רשת השיווק האורגנית והמזון הבריא הגדולה בארה"ב, Whole Foods, מרחיבה את פעילותה ויוצאת לראשונה בקמפיין בכל רחבי המדינה. הרשת, שלה 387 סניפים, תעלה בימים הקרובים קמפיין שיכלול את כל אמצעי המדיה, וזאת בניגוד לעבר, אז היא התרכזה בקמפיינים מקומיים.

האסטרטגיה החדשה נולדה לאחר שהרשת נוכחה לדעת כי התחרות מול רשתות "בריאות" נוספות גובה מחיר מהמותג, וכי היא חייבת לצאת במהלך שיבדל אותה משאר השוק.

הקמפיין ידגיש את הערכים הבריאותיים של המוצרים הנמכרים ברשת ואת המחויבות שלה כלפי החקלאים והעובדים בשרשרת ייצור המזון.

התחרות של הרשת היא לא רק מול רשתות בעלות קונספט דומה, אלא גם מול רשתות השיווק הגדולות, אשר 75% מהן מציעות לצרכנים מוצרים אורגניים ופינות לממכר מוצרים בריאים.

את הרבעון האחרון חתמה הרשת עם מכירות בגובה 3.3 מיליארד דולר - עלייה של 9%. הרשת נסחרת לפי שווי של 17.2 מיליארד דולר.