הליכוד: "לפיד נכשל כישלון מחפיר בניהול הכלכלה"

תעמולת הבחירות כבר כאן - ובגדול ■ אחרי שלפיד האשים את נתניהו ב"דיל עם החרדים", בליכוד משיבים אש: "לפיד חתרן ומשתלח ברה"מ"

אווירת בחירות: בליכוד תוקפים היום (ג') את שר האוצר יאיר לפיד בעקבות הדברים שהטיח לפיד הבוקר ברה"מ נתניהו.

"יאיר לפיד נכשל כישלון מחפיר בניהול הכלכלה", נמסר בתגובה רשמית מטעם הליכוד. כזכור, רה"מ נתניהו ושרי הליכוד הצביעו בעד שני התקציבים האחרונים שגיבש האוצר לשנים 2013-2013 ולשנת 2015.

בליכוד ממשיכים לטעון כי לפיד ניסה לחבור לחרדים מאחורי גבם, אף שהדברים הוכחשו נמרצות ע"י לפיד. "הוא התבזה וכשל בניסיונו לפתות את החרדים למזימה של פוטש נגד ראש הממשלה", נמסר בתגובה. "לפיד ממשיך להשתלח, לאיים לחתור תחת הממשלה שבה הוא מכהן ולרקוח דיל פוליטי עם ציפי לבני - והכל מתוך אינטרס פוליטי צר מהסוג הישן והמכוער".

בתגובת הליכוד נמסר עוד כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד על כך שתקציב המדינה יהיה אחראי ויבטיח את הביטחון את המשך בניית עוצמתו של צה"ל ויטפל באופן אמיתי במחירי הדיור והמזון - בניגוד לתקציב הפוליטי והבלתי-אחראי שמקדם לפיד. לפיד מונע העברת תקציב ביטחון אחראי הדרוש לצה"ל, הוא מטרפד את העברת הבסיסים לנגב ומקדם חוק מע"מ 0% שכל כולו אחיזת עיניים ולא יוריד את מחירי הדיור. רה"מ בנימין נתניהו פועל מתוך ראייה כוללת של לטובת העם והמדינה ולא יאפשר התנהלות פוליטית פרועה וחסרת אחריות שכזאת בממשלתו".