מתחממים המגעים בין תיא תקשורת לערוץ 10: ל"גלובס" נודע כי דירקטוריון החברה מתקרב לחתימה על הסכם להשקעה בערוץ.

מנכ"ל החברה, יואב פרץ, הודיע היום (ג') למנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, כי "תיא תקשורת בע"מ ואולפני הרצליה מעוניינים, בכפוף לקבלת כל האישורים הנדרשים כדין, להעמיד את המימון הנדרש להבטחת המשך פעילותו של ערוץ 10, בהתאם לתנאים שייקבעו במסגרת ההליך המתבצע בימים אלה".

לדברי פרץ, "קבוצת תיא רואה חשיבות רבה בהמשך שידוריו של ערוץ 10. הקבוצה תוכל לקדם את השקעותיה ואת כניסתה לערוץ, ככל שעם סיום תקופת הזיכיון הנוכחית יינתן לערוץ 10 רישיון ארוך-טווח לשידורי טלוויזיה בהתאם לחוק הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו, בהינתן קבלת האישורים הנדרשים על-ידי האורגנים של החברות, סיכום עם כל בעלי המניות הקיימים בערוץ וקבלת האישורים המתחייבים מגורמי הרגולציה השונים.

"ראוי לציין כי מאז שנתקבלה פניית הנהלת הערוץ, התמסרה הנהלת הקבוצה לבדיקת האפשרות לביצוע העסקה, הביאה את הנושא לידיעת מועצות המנהלים, שכרה את חברת הייעוץ הכלכלי Deloitte ואת משרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן ושות' על מנת שילוו אותה בתהליך, והכול במטרה לעמוד בלוחות הזמנים הקצרצרים הקיימים. אציין כי עד עתה, על אף ניסיונותינו, לא עלה בידינו עד לרגע זה לקבל את נוסח הרישיון לשידורי טלוויזיה הצפוי להינתן על-ידי הרשות השנייה".

את המגעים מול ערוץ 10 הוביל מנכ"ל תיא תקשורת, יואב פרץ, וסייעו לו משרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן והיועץ שלי תשובה.