הצהרות ההון של הרצוג ולבני: נכסי נדל"ן בשווי מיליוני שקלים

ראשי מפלגת המחנה הציוני החליטו לחשוף את הצהרות ההון שלהם ■ ביתו של הרצוג מוערך בכ-8 מיליון שקל, והוא מחזיק בפקדונות בנקאיים בשווי 2.6 מיליון שקל ■ ביתה של לבני ברמת-החי"ל מוערך בכ-5 מיליון שקל

ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג / צילום: תמר מצפי
ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג / צילום: תמר מצפי

הערב (א') נחשפו ב"תכנית חיסכון" בערוץ 2 הצהרות ההון של ראשי מפלגת המחנה הציוני, בוז'י הרצוג וציפי לבני. מהנתונים עולה כי השניים מחזיקים בנכסי נדל"ן בשווי עשרות מיליוני שקלים, לצד פקדונות בנקאיים וניירות ערך מרשימים.

נכס הנדל"ן היקר ביותר שבו מחזיק הרצוג הוא בית הוריו בשכונת צהלה בת"א, אליו הוא עבר בשנת 1990. גודלו של הנכס הוא 172 מ"ר ושוויו המוערך כיום הוא כ-8 מיליון שקל.

בנוסף, הרצוג מחזיק בדירת חדר בחיפה, שעליה הוא עדיין משלם משכנתא וכן בזכויות משותפות עם אמו בקרקע בגוש הגדול בת"א.

יתרת החשבון של יו"ר המחנה הציוני היא מינוס 5,037 שקל, אך שווי הפקדונות הבנקאיים שלו עומד על כ-2.6 מיליון שקל. יתרות קופות הגמל ותוכניות החיסכון של יו"ר המחנה הציוני עומדות על 585 אלף שקל.

הרצוג מתנייד ברכב מסוג סוזוקי SX4 משנת 2011.

ניירות ערך בשווי 2.5 מיליון שקל

ח"כ ציפי לבני, מספר 2 במחנה הציוני, מחזיקה בבית 5 חדרים ברמת החייל, אותו היא רכשה ב-82 אלף דולר ב-1984 ושוויו מוערך כיום בכ-5 מיליון שקל. בנוסף, לבני שותפה לשלוש ירושות: שליש דירה בת"א, שליש דירה ברעננה, שישית מגרש בפתח תקווה.

יתרת חשבון הבנק של לבני עומדת על 34 אלף שקל ואין לה הלוואות. היתרה בקופות גמל וקרנות ההשתלמות עומדת על 2.5 מיליון שקל. בנוסף, ללבני ניירות ערך בשווי כולל של 2.5 מיליון שקל.

לבני מחזיקה ברכב מסוג סובארו B9 שנת 2010.

חשוב לציין ששתי ההצהרות לא כוללות ביטוח מנהלים ופנסיה.