מני נפתלי: אגיש תביעת דיבה נגד רה"מ נתניהו ואנשיו

אב הבית לשעבר במעון רה"מ טוען כי "משפחת נתניהו ושותפיה עברו כל גבול הגיוני ומוסרי בניסיון לתלות בי את האשם למסקנות דוח המבקר על ההוצאות האדירות של מעון רה"מ" ■ קורא לכל עובדי מעון רה"מ להצטרף אליו

מני נפתלי לשעבר אב הבית במעון ראש הממשלה / צילום: אוריה תדמור
מני נפתלי לשעבר אב הבית במעון ראש הממשלה / צילום: אוריה תדמור

מני נפתלי ממשיך במאבקו בראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. אחרי שהשניים האשימו את נפתלי בהוצאות החריגות של מעון ראש הממשלה כפי שבאו לידי ביטוי בדוח מבקר המדינה, הודיע היום (ה') נפתלי כי הוא שוקל הגשת תביעת דיבה נגדם ונגד שלוחיהם.

"נפתלי נפגש עם אחד מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום של לשון הרע, והוא לא מתכוון לעבור לסדר היום על קמפיין ההשמצות השקרי שמנהלת משפחת נתניהו נגדו ועל הניסיונות החוזרים והנשנים לפגוע בו", נמסר מטעמו.

לדברי נפתלי, משפחת נתניהו ושותפיה עברו כל גבול הגיוני ומוסרי בניסיון לתלות בו את האשם למסקנות דוח מבקר המדינה על ההוצאות האדירות של מעון ראש הממשלה.

לדברי נפתלי, "נגמרו הימים בהם כל אחד אומר מה שהוא רוצה, בלי שמץ של אמת ובלי לקחת אחריות. שוב שוכחים שם בבית משפחת נתניהו שמדובר בבני אדם. יש גבול להתעללות ולהתעמרות שאדם אחד יכול לשאת על גבו. אני אדם רגיל, אדם פשוט. מקום העבודה שלי לא עמד בהתחייבויותיו כלפיי והפר אינספור חוקי עבודה כלפיי כעובד.

"בחלומותיי השחורים ביותר לא חלמתי שכך ינהג ראש ממשלה בישראל ויטיל עליי את האחריות להוצאות הפרטיות שלו ושל בני משפחתו. בדיוק כפי שמשפחת נתניהו מתעמרת בעובדיה במעון ראש הממשלה - כך היא ממשיכה בהתעמרות, בהתעללות ובניסיון לשבור את רוחי ונפשי, בדרכים הקשות והגרועות מכולן. אני לא ממליץ לאף אדם להיות במקומי".

אם לא יחולו שינויים של הרגע האחרון, נפתלי יגיש בשבוע הבא תביעת לשון הרע נגד כל הגורמים שניסו לקשור בינו לבין מסקנות דוח מבקר המדינה על ההוצאות האדירות של מעון ראש הממשלה, וביניהם ראש הממשלה, ניר חפץ, שולי אשבול, יובל שטייניץ, יעקב בורובסקי ועוד.

לצורך הקצאת הזמן לניהול המאבק על שמו הטוב, התפטר אמש מני נפתלי מעבודתו, ולדבריו בכוונתו להקדיש בתקופה הקרובה את כל זמנו ומרצו להוצאת האמת לאוויר העולם.

עוד אמר נפתלי: "אני קורא לכל העובדים לשעבר במעון ראש הממשלה להפסיק לפחד. כולכם יודעים את האמת. כולכם יודעים מה עברתם שם. הצטרפו אליי ועזרו לי להוציא את האמת החוצה. היום שבו ראש ממשלה מסמן אדם אחד ומכוון אליו את כל הכוחות, זה היום שבו על כולכם להתעורר. היום זה אנחנו - מחר אלה יהיו הילדים שלכם. אפרים, גיא, אתי, גלינה, פסיקה, אולגה, פיטוס, צפרירה, נהוראי - אני קורא לכם להצטרף אליי. אנחנו דיברנו. אני יודע שאתם מפחדים. כקבוצה, הם לא יעזו להמשיך לפגוע בנו".