רח' אלוף הניצחון, ר"ג

התחדשות עירונית

סיפור בעלי הדירות:

אמנון ששון, נציג הדיירים: "לקח בערך שלוש שנים לקבל היתר בנייה. לפני כן היו בעיות עם השכנים - היו ויכוחים על הפיצויים ועל צורת הבית. על 12 דיירים היו 24 דעות, כי גם אם האישה הסכימה - הבעל לא הסכים. בסוף שכנענו 80% מהדיירים, ונתנו אור ירוק לחברה להסתדר עם ה-20% הנותרים איך שהיא רוצה, אפילו שיתנו להם פיצוי גבוה יותר, כי רצינו להתקדם. לדיירת אחת קנו דירה במקום לשלם לה שכר דירה, וזה שחרר אותנו. לא בכל בניין הדיירים מסכימים שדייר אחד יקבל יותר מהשאר, אבל לא רצינו למשוך את זה יותר. ככה קיבלנו היתר לפני ששינו את החוק בר"ג ויכולנו להתקדם עם הבנייה. אנחנו מאוד מרוצים מהיזם - הם בונים בקצב מהיר".

התמורה ליזם:

מדובר בפרויקט תמ"א 38 במסלול הריסה ובנייה. במקום הבניין הקיים שבו 3 קומות ייבנה בניין בן 9 קומות. היזם יוכל למכור 24 דירות. שיווק הפרויקט החל ומחירי הדירות מתחילים ב-1.55 מיליון שקל.

התמורה לדיירים:

בעלי הדירות מקבלים דירה חדשה. כל דירה תהיה גדולה ב-12 מ"ר מהקיימת, עם מרפסת שמש וחניה תת קרקעית (יוקמו 38 חניות). החברה מממנת לבעלי הדירות שכר דירה בתקופת הבנייה.

לו"ז:

עובדים על הפרויקט כארבע שנים: שנתיים להחתים את כל הדיירים ושנתיים לקבלת היתר בנייה ולשינוי תב"ע. היתר בנייה כבר התקבל והבנייה החלה. היא צפויה להסתיים בתוך כשנתיים.

מיקום: אלוף הניצחון 16-18 בשכונת רמת יצחק ברמת גן.

המצב הקיים: בניין אחד בן 3 קומות, עם 12 דירות, שנבנה בשנות השישים. הדירות הקיימות היו בנות 2 עד 4 חדרים בשטח שבין 65 מ"ר ל-94 מ"ר. בבניין לא היו מעלית וחניות.

יזם: בית וגג.

אדריכל: אפרת קובלסקי אדריכלים

קבלן מבצע: גיה פרויקטים