"הכיבוש הורס אותנו ורואים את זה בסרטוני הישראלי המכוער"

ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון בראיון ל-G: "ביבי נתניהו הוא לא בשורה טובה לעם ישראל, אבל כנראה שעם ישראל חושב אחרת" ■ "ההסכם עם איראן באמת גרוע" ■ "הפלסטינים קיבלו שכל" ■ וגם: על איום הטרור מס' 1

כרמי גילון / צילום: יונתן בלום
כרמי גילון / צילום: יונתן בלום

"הובסנו. לא הפסדנו", אומר ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון בראיון למגזין G בהתייחסו לתוצאות הבחירות, למרות התגייסות הביטחוניסטים לצידו של יצחק הרצוג. "ביבי נתניהו הוא לא בשורה טובה לעם ישראל, אבל כנראה שעם ישראל חושב אחרת, ואנחנו מקבלים את דין הבוחר.

"לא טוב למדינת ישראל להמשיך לשבת בשטחים. נקודה. ולדבר הזה שותפים ראשי מוסד, רמטכ"לים ואלופים. כמעט בלי יוצא מן הכלל. הכיבוש משחית ורואים את זה - באלימות במועדונים, בהתנהגות של הישראלי המכוער שהוצגה בסרטונים האחרונים. יש פה אווירה מאוד אלימה. הכיבוש הורס אותנו".

- ההיסטריה של נתניהו מההסכם המתגבש עם איראן מוצדקת?

"על האיום האיראני אין ויכוח. בסיטואציה העכשווית ההסכם, לפי מה שאנחנו יודעים, הוא באמת הסכם גרוע. אני לא מבין מה עוד האיראנים צריכים לעשות כדי שיבינו שהם האויב מספר אחת של המערב".

- אתה מעריך שתהיה פה אינתיפאדה שלישית?

"לצערי, הפלסטינים קיבלו שכל. הם ילכו על אינתיפאדה מדינית והתנגדות נוסח גנדי. מה שנקרא מחאה עממית. אלף נשים בהיריון יושבות ליד מעבר מכבים רעות, מבקשות להיכנס לישראל וכל העולם מצלם את זה".

בראיון מדבר גילה גם על איום הסייבר ואומר בין היתר: "דאעש כבר אומר לטרוריסטים באירופה, תישארו במדינות שלכם ותעשו תקיפות סייבר... הטרוריסט כבר נמצא צעד קדימה. הוא בכלל לא מנסה לעלות על המטוס שלך. הוא יתקוף את מגדל הפיקוח ומטוסים יתנגשו אחד בשני".