הסטארטאפ: "המכבסה החברתית", אתר לגיוס לייקים בפייסבוק
מייסד: סמל מיקי חסלבסקי, 21, מש"ק באגף התקשוב
רזומה: הקמת מערכת בלוגים לצעירים בשם "הבועה"
"בפעם הראשונה שבניתי אתר הייתי בן 8, סבבה?", אומר מיקי חסלבסקי כשהוא נשאל איך הכול התחיל.
האתר ההוא נסגר עם איום בתביעה מעו"ד על רקע שיתוף לא חוקי של קבצים, אבל את חסלבסקי זה לא עצר. "בגיל 15 הקמתי מיזם שנקרא 'הבועה', מערכת בלוגים לצעירים, ובגיל 17 הקמתי את 'המכבסה החברתית'. מכרתי אותו קצת לפני שהתגייסתי, כי בהתחלה גויסתי לקורס מ"כים של חיל האוויר ולא יכולתי להמשיך להתעסק בזה".
- בכמה מכרת?
"בסכום מכובד יחסית בשביל ילד בן 17. חבל שלא המשכתי עם זה הלאה, אבל לא היו לי יותר מדי ברירות".
"המכבסה החברתית" הוא אתר שמאפשר לגולשים ולארגונים לסחור בלייקים ובצפיות בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, כשהתשלום מתבצע בכסף וירטואלי. את התשלום הווירטואלי ניתן להמיר בלייקים לעמוד אחר או בפרסים שונים.
אחרי התיכון ("להורים היה חשוב שאסיים בגרות מלאה, אז עשיתי את זה בשבילם, למרות שלא ראיתי בזה צורך"), גויס חסלבסקי כאמור לחיל האוויר, אבל בהמשך הורד לו הפרופיל והוא הועבר לאגף התקשוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.