הוט מטרידה אלמנה כבר 3 שנים ומבקשת לדבר עם הבעל המת

למרות שהאלמנה מבהירה לנציגי הוט בכל שיחה שבועיות ולעתים יומית כי בעלה מת, הם לא מרפים וטוענים בפניה כי "כתוב לי במחשב שאני צריכה לדבר עם רן"

רבות נכתב על על בעיות השירות של הוט ולפעמים גם על חוסר הרגישות של נציגי שירות בחברות התקשורת השונות. כנראה שנציגי הוט לא פוסלים שום שיטה ומוכנים להטריד אלמנה במשך 3 שנים ולהזכיר לה כל יום שבן זוגה נפטר.

כפי שכותבת האלמנה בפייסבוק, היא מקבלת מנציגי הוט שיחות מדי שבוע ולעתים אך מדי יום שבהן הנציגים מבקשים לדבר עם בעלה רן ולהציע לו את שירותי החברה. לדבריה, היא נאלצת להטיח בפני הנציגים בכל שיחה כי בעלה מת, ולמרות זאת הם לא מרפים וטוענים בפניה כי"כתוב לי במחשב שאני צריכה לדבר עם רן".

"שלוש שנים שרני איננו. מת קוראים לזה. כן. כבר לא חי ונושם. לא משלם מיסים. לא צורך חשמל. לא שותה. לא אוכל. לא מבלה. לא מחייג. לא מסמס. ובהחלט בפעם האחרונה שבדקתי (הבוקר) הוא לא צופה בטלויזיה", היא כותבת.

"מתקשרת אליי באובססיביות בחורה חסרת חיים, שמדברת תקליט מגרונה, היא מתקשרת אליי אחת לשבוע ומבקשת לשוחח עם רן. אולי זו לא אותה אחת. אבל הן כולן נשמעות אותו הדבר. רוכשות את הצליל הבזוי הזה באחד מהקורסים שהם מכשירים אותם שם. היא מבקשת לדבר עם רן. כשאני מסבירה לה שהוא 'מת'. ככה. 'מת'. הכי ברור שאפשר. היא מתנצלת ובאותה נשימה מבקשת ממני אולי בכל זאת אפשר לדבר איתו. כשאני שואלת אותה: 'האם את מטומטמת, ולא מבינה מה המשמעות של המילה 'מת', היא אומרת שוב בקול חסר חיים, ואדישות אימים, שהיא ממש מתנצלת אבל כתוב לה במחשב שהיא צריכה לדבר איתו".

הוט מציעה לבעל המת מבצע שחבל לפספס

היא ממשיכה: "גם אני ממש ממש אבל ממש... צריכה לדבר איתו, וזה לא הולך לי. אתם יודעים, איש מת... ולי אין כוחות על, ואני לא פסיכית. (עוד לא, אבל אולי בקרוב). אז היא מתקשרת ומבקשת שוב את רן. ואומרת שהיא מתנצלת שהוא מת, ומשתתפת בצערי, אבל... הוא ביקש מהם להתקשר, כי הוא התעניין בחבילת ערוצים ויש מבצע שחבל לפספס!.

"כן, אני יודעת שרני נורא אהב ספורט, ומוסיקה, וטניס, והוא היה חופר בכמה ערוצים כשהייתי מבקשת לזפזפ למשהו אחר, אבל לא נראה לי שבבית העלמין יש טלוויזיה, ואם הוא כבר הספיק להתעניין במשהו זה קצת הזוי שאת הטלפון הראשון שהוא עושה כשהוא חוזר זה להוט. כבר כמעט 3 שנים, שיש לי שיחה שבועית לפעמים יומית, מהוט, שבה אני מסבירה שרני מת. כבר כמעט 3 שנים שהם מטרידים את מנוחתי בכל שעה ביום.

"כבר כמעט 3 שנים, שאני מאיימת, מבקשת, מתחננת, מסרבת, מסבירה, שולחת מסמכים, מעבירה פקסים, מוציאה את נשמתי כדי לחדד את הנקודה להוט ולכל נציגיה חסריי החיים, שהם מבקשים לדבר עם בן אדם 'מת', שיפסיקו להטריד אותי, שלא יחייגו אליי יותר. כבר 3 שנים שאני אומרת בבוטות, ככה כמו שזה, שהמילה 'מת' היא חד משמעית. ושום דבר לא עוזר", היא כותבת.

בהוט טוענים שדיברו עם הבעל המת

"אותה שיחה, בכל פעם מחדש. אותה שיחה, שמוציאה ממני אנרגיות מטורפות.
אותה שיחה שבה אני מתהפכת כל פעם מחדש כשהם טוענים בתוקף שהם דיברו איתו.
לרגעים אני אפילו מאמינה שאולי אני המטומטמת והם באמת דיברו איתו?!?!
אמרתי לה פעם אחת.. שאם היא דיברה איתו אז אני מבקשת ממנה למסור לו את אהבתי, כי אני לא מצליחה. ושתשאל אותו מתי הוא חוזר, כי לי הוא לא עונה".

היא מוסיפה כי היא התנתקה מהוט לפני כמעט 3 שנים. "מהלך שהיה גיהנום בפני עצמו כשהם סרבו לנתק אותי, בטענה שבעלי (המת) לא היה מעוניין להחזיר את הציוד. ושלחו לי חיוב של 2,500 שקל, על זה שהוא לא היה בבית כשהם קבעו איתו להחזיר את הציוד. כן. וכן. הוא החזיר ציוד לפני כמעט 3 שנים, בבית החולים תל השומר, רגע שאני לעולם לא אשכח.

"אין לי מילים. ובדרך כלל יש לי המון. הם אונסים אותי לנהל את השיחות האלה, כל טלפון כזה מסעיר אותי, מבלבל אותי, אני שונאת להגיד שוב ושוב בקול רם, לנציגה מטופשת שרני מת, אני שונאת להסביר שזה שהוא מת, משמע הוא לא ביקש מכם להתקשר אליי, אני שונאת להילחם בעובדה הזו מול חברת הוט. מדוע מה שברור לי. לכולנו. לא ברור להם?", היא תוהה.

"התשוקה של הוט להרוויח עוד לקוח, במחיר של לעבור על החוק, להטריד, לאנוס, למצוץ את הנשמה. מוציאה אותי מדעתי, מזעזעת את הערכים עליהם גדלתי.
אני מתביישת שקיים אדם במדינה שמנהל חברה כזו, ששולחת חבר׳ה צעירים לקורס שמלמד אותם להיות חסומים, קרים, מתוכנתים, תאביי בצע, בכל מחיר. הסיטואציה הזו, היא הרבה מעבר לעבירה חמורה על החוק. היא מגלמת בתוכה את כל היצרים המכוערים שיש. ובעיקר חוסר כבוד אלינו כאל לקוחות ולבני אדם בפרט", כותבת האלמנה.

"אני מלאה בנסיונות כושלים להיאבק באקט החולני הזה, כי כמו שזה נראה, הם ממשיכים להטריד אותי ועוד רבים כמוני. ומקבלים את כל הפריווילגיה לעשות זאת, כי אין שום דבר שעוצר אותם. אני מתביישת שיש עוד מי שמשלם כל חודש ממיטב כספו כדי לממן פעילות של חברה כזו בארץ. זה יהיה מועיל הרבה יותר לשים בצד את 250 השקלים שזורקים לפח הזה, או לתרום אותם למי שבאמת זקוק.

"אני לא יודעת אם משהו מדבריי ישנה משהו, ואני מניחה שהטלפון הבלתי נסבל הבא מנציגת הוט יגיע שוב בשבוע הקרוב. אני רק יודעת, שעל האנשים הקרובים אליי אני יכולה להשפיע, שמישהו חייב לדעת את זה ואולי עוד אזניים יישמעו את הצעקה הזו".

מהוט נמסר בתגובה, כי "אנו מצרים לשמוע על החוויה אותה מתארת הלקוחה. עם פרסום הדברים המקרה טופל על מנת למנוע הישנותן של פניות. חשוב לציין כי התנהלות זו אינה על פי מדיניות החברה והיא פסולה בעיקרה. המקרה מתוחקר על ידינו".