ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) טען היום (ד') כי נדב פרי - הכתב הפוליטי של חדשות 10 שפורש מעולם העיתונות, אשר "גלובס" חשף כי הוא עובר לחברת דלק קידוחים - ירוויח אצל יצחק תשובה 160 אלף שקל בחודש ויקבל גם אופציות ובונוסים, אך לאחר מכן תיקן את הסכום ל-60 אלף שקל.

רוזנטל כתב בטוויטר את הדברים הבאים: "בכמה מכר נדב פרי את כישוריו, קשריו וייתכן שגם את מצפונו? מקור בדלק קידוחים מספר - משכורת חודשית של 160 אלף שקל + בונוס הצלחה + חבילת אופציות".

שעה קלה לאחר מכן כתב רוזנטל: "אם נדב פרי יצליח - הציבור ישלם. ייתכן שכאשר מצפונו ייסר אותו - חשבון הבנק ינחם אותו. לא, לא הייתי מתחלף איתו".

פרי הגיב בטוויטר במילים הללו: "דוחה את הניסיונות להטיל דופי ביושרתי ומודה מאוד לחבריי הרבים והמפרגנים. עומד מאחורי הבחירות שלי (שאינן כוללות סכומים מופרכים ופנטזיונריים)".

מדלק קידוחים ואבנר נמסר בתגובה: "מדובר בנתון מופרך. הבל הבלים. שמיקי רוזנטל יבדוק את המקורות שלו".

לאחר הפרסום ב"גלובס" כתב רוזנטל בטוויטר את התיקון הבא: "מבקש לתקן ציוץ קודם ביחס לשכרו של נדב פרי אצל תשובה (ובעיניי חשוב שהדיון העקרוני ימשיך): שכרו קרוב יותר ל-60 אלף ורחוק מ-160 שקל שכתבתי קודם". הוא הוסיף כי "לצד השכר של פרי יש הטבות נוספות".

פרי לא נשאר חייב וכתב: "עזוב שאתה לא בן אדם. עבדנו ביחד והיינו ידידים. מילא. אבל רבאק, הגשת תוכנית תחקירים. מפחיד לחשוב שזו רמת המקצועיות ובדיקת העובדות שלך".

מיקי רוזנטל / מתוך הטוויטר

אתמול (ג') הודיע פרי, הכתב הפוליטי של ערוץ 10, כי הוא עוזב לדלק קידוחים שבשליטת יצחק תשובה. ח"כ שלי יחימוביץ' תקפה אותו ומסרה כי היא "בהלם" מכך שפרי "ישרת את יצחק תשובה". (לסיפור המלא)