מהומה בכנסת: שרון גל דרש להוציא "המחבל זחאלקה" מדיון

ועדת הפנים התכנסה כדי לדון בסוגיית תפילות יהודים בהר הבית - והדיון הידרדר במהרה - עד שפוצץ ■ ח"כ זחאלקה: "אם ינסו לשנות משהו - יישפך דם" ■ אמר לשרון גל: "אתה פאשיסט כובש"

שרון גל / צילום: דור מלכה
שרון גל / צילום: דור מלכה

מהומה בדיון בוועדת הפנים של הכנסת. הוועדה התכנסה היום (ג) כדי לדון בסוגיית עליית מתפללים יהודים להר הבית, לבקשת חברי הכנסת ינון מגל (הבית היהודי) ומיקי מכלוף זוהר (ליכוד). חברי הכנסת דרשו לאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית ולנהוג ביד קשה מול מתפרעים מהצד הערבי.

בדיון השתתפו גם חברי הכנסת הערביים מהרשימה המשותפת וגם ח"כ שרון גל (ישראל ביתנו) והוא במהרה הידרדר לחילופי השמצות בין גל לח"כ ג'מאל זחאלקה - עד שהדיון פוצץ ע"י יו"ר הוועדה דוד אמסלם.

כשקיבל את רשות הדיבור, זחאלקה אמר כי אם ינסו לשנות משהו אז "יישפך דם - זה לא יהיה". שרון גל השיב לו, "אל תאיים עלינו. מי כאן הריבון? מי אתם בכלל? זה שלנו, אתה לא תשנה את ההיסטוריה. 'הר הבית בידנו' צריך להיות הלכה למעשה - וזה מה שנעשה".

חברי הכנסת הערביים השיבו לו: "זה שטח כבוש, אתה כבשת אותו". ואז זחאלקה קרא לעבר גל "פאשיסט", וגל דרש להוציא את "המחבל החוצה". על זה השיבו לו "אתה טרוריסט, גל עכור".

צפו במהומה...