בנק הפועלים משיק חשבון מיוחד לצעירים ומתגייסים בני 15-19

"פועלים YOUNG" מציע לצעירים חשבון עם הטבות ייחודיות, אפליקציה בנקאית חדשה, פטור מעמלות עובר ושב, ומיניסייט להורים שיאפשר להם לסייע לילדיהם להתנהל באחריות פיננסית

בנק הפועלים משיק היום מהלך לצעירים ומתגייסים בני 15 עד 19 שפותחים חשבון בבנק: חשבון "פועלים YOUNG - בנקאות לצעירים בלבד". המהלך מציע לצעירים חשבון עם הטבות ייחודיות, אפליקציה בנקאית חדשה שמדברת בשפת הצעירים ופטור מעמלות עובר ושב, כל זאת במשולב עם השקת מיניסייט להורים, שיאפשר להם לסייע לילדיהם להתנהל באחריות פיננסית.

המהלך החדש הוא חלק מתוכנית אסטרטגית של בנק הפועלים שנועדה לקדם את אוכלוסיית הצעירים, תוך מתן מענה לצרכיהם והן לצרכי הוריהם. השקת החשבון בתקופה זו של חודשי הקיץ שבה כ-700 אלף תלמידי תיכון וחטיבה מסיימים את שנת הלימודים תסייע לצעירים שעובדים בחופשה בהתנהלותם הפיננסית.

ההטבות הבנקאיות והחוץ-בנקאיות שנכללות בחשבון, הן פטור מעמלות עובר ושב; שני טסטים במתנה בלימוד נהיגה בחברת SMARTDRIVE (ההטבה מותנית בתשלום בכרטיס חיוב/אשראי צעיר, לא כולל תשלום אגרה); כרטיס חיוב או כרטיס אשראי; סרט ב-10 שקלים במתחמי סינמה סיטי או גלובוס גרופ או פיצה משפחתית ב-30 שקל בפיצה האט (ההטבה מותנית בתשלום בכרטיס חיוב/אשראי צעיר).

האפליקציה הבנקאית "פועלים YOUNG" היא בעיצוב מיוחד לצעירים שכוללת אלמנטים פרסונאליים כמו שם הלקוח ובחירת תמונה אישית וכוללת פיצ'רים כמו HOPON - תשלום לאוטובוס מהנייד, בירור יתרה בחשבון ב-scroll, save & go - לחסוך מהדרך, משיכת מזומן ללא כרטיס, איתור סניף או בנקט קרוב, זימון תור לסניף, הפקדת שיק בצילום ועוד.

בנק הפועלים מלווה את המהלך גם תוך התמקדות גם בהורים, שחוששים מהתנהלות כלכלית לא נכונה של ילדיהם. הבנק משיק מיניסייט להורים, שמטרתו לתת להם כלים וטיפים כיצד לאמן את ילדיהם להתנהל בתחום הפיננסי. המיניסייט יהיה נגיש ללקוחות כל הבנקים באתר הבנק ויכלול טיפים לניהול תקציב וחיסכון, שירותים חשובים, סרטונים בשפת הצעירים על עולמות תוכן פיננסיים, כלים שחשוב להקנות לילדים ועוד שלל עצות שיסייעו להורים להנחות את ילדיהם בהתנהלות פיננסית חכמה ואחראית.

המיניסייט שכתובתו: poalimparents.bankhapoalim.co.il יעלה לאוויר ויהיה זמין לקהל הרחב החל מ-8 ביולי. השקת פועלים YOUNG תלווה בקמפיין דיגיטלי בהובלת הראפר איזי.

אריק פינטו, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "אנו רואים חשיבות רבה בהובלת השירותים לדור הצעירים שמתחילים את דרכם כלקוחות הבנק, תוך מימוש התנהלות פיננסית חכמה ואחראית. שילוב של הטבות ייחודיות, אפליקציה בנקאית צעירה ויחס אישי לצעירים - יחד עם כלים להורים להנחלת חינוך פיננסי - יוצר מהלך מוביל בעל ערך הן לצעירים והן להוריהם".