וורקר תמכור לצה"ל ציוד מיגון ב-15 מיליון שקל

צה"ל קונה מחברת וורקר ממבוא חורון משקפי מגן, כפפות, סרבלים ■ וגם - ירכוש מתנובה מיליוני ביצים טריות שיופצו ל-100 בסיסים

מילואימניקים / צילום: דובר צה"ל
מילואימניקים / צילום: דובר צה"ל

מינהל הרכש של משרד הביטחון ירכוש עבור צה"ל ציוד למיגון אישי בהיקף של כ-15 מיליון שקל מחברת וורקר המשווקת ציוד למיגון אישי לעבודה. וורקר פועלת ממבוא חורון, והבעלים והמנכ"לים שלה הם האחים דורון ויוסי יפה. החברה מעסיקה כ-130 עובדים והיא פועלת בתחום המיגון האישי כ-30 שנה.

במסגרת ההתקשרות של וורקר עם משרד הביטחון, החברה תספק לצה"ל מגוון רחב של פריטי מיגון במהלך שלוש השנים הקרובות. בין הפריטים שיסופקו: כפפות, מסיכות נשימה ומסיכות פנים להגנה מפני אבק, משקפי מגן, מגפיים, אפודים זוהרים, סרבלים לעבודות חשמל, מגיני ברכיים ועוד.

סמנכ"ל וורקר, נמרוד איל, אמר היום (ג') ל"גלובס" כי למרות שהחברה היא ספקית מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, זו ההתקשרות הגדולה ביותר של משרד הביטחון איתה. "הרחבת העבודה של מערכת הביטחון עם וורקר טבעית, לאחר שחברות מובילות במשק, חלקן גם במגזר הביטחוני, בחרו בשנים האחרונים בפריטי המיגון שלנו". בוורקר אמרו כי בין לקוחותיה גם חברת החשמל וחברות ביטחוניות רבות, ובהן התעשייה הצבאית (תעש), התעשייה האווירית ורפאל מערכות לחימה מתקדמות.

בתוך כך, משרד הביטחון הודיע היום כי ירכוש בשנתיים הקרובות מתנובה כ-60 מיליון ביצים בסכום כולל של כ-48 מיליון שקל. מינהל הרכש של המשרד התקשר עם תנובה בתום מכרז שקיים על אספקת הביצים לחיילי צה"ל, ומשם נמסר כי בהסכם גם אופציה להארכת ההתקשרות בשנה נוספת. על פי תנאי ההתקשרות, אספקת הביצים הישירה של תנובה לצבא תורחב לכ-100 בסיסים בכל רחבי הארץ וזאת כדי להבטיח את טריות הביצים. זאת, במקביל להמשך אספקתן לשלושה בסיסי המזון המרכזיים של צה"ל בצפון, במרכז ובדרום.