הרשת החברתית: מה עושות בקיץ הבנות של פפושדו, טוכמאייר ורוזן?

וגם: מי הגיע לוועידת ישראל השלישית למסחר אלקטרוני 2015 eCommerce GO?

מיה טוכמאייר ליה גלעדי ומיה חייצ'יק  / צילום: בני אדם
מיה טוכמאייר ליה גלעדי ומיה חייצ'יק / צילום: בני אדם

קשר משפחתי

ככל ההורים, גם ילדיהם של אנשי עולם העסקים נדרשים למצוא להם פעילויות לקיץ. לעזרתם נחלצו רביב ארבץ ועדי שגב, מנכ"ל וסמנכ"ל מותג התיקים הבינלאומי Kipling, שהחליטו להשיק את קולקציית הקיץ החדשה של המותג בהפקה בהשתתפות הדור הבא של שמות מוכרים בעולם העסקים, כדוגמת: נועה פפושדו, הבת של ספיר ויואב פפושדו; מיה חייצ'יק, בתם של טל ואורי חייצ'יק; מיה טוכמאייר, בתם של מירי ואסי טוכמאייר; לי רוזן, בתם של ורד וברק רוזן; ליה וינראוב-גלעדי, בתם של מור גלעדי ומיכאל וינראוב; ואחרות.

אגב, על האיפור לצילומים הופקדה דנה דנקנר, בתם של אורלי ונוחי דנקנר.

מיה טוכמאייר ליה גלעדי ומיה חייצ'יק / צילום: בני אדם
 מיה טוכמאייר ליה גלעדי ומיה חייצ'יק / צילום: בני אדם

קונים ברשת

20 שנה לאחר מהפיכת המסחר המקוון, התכנסו הבוקר (ד'), המנהלים הבכירים של החברות המובילות בתחום לוועידת ישראל השלישית למסחר אלקטרוני 2015 eCommerce GO שהתקיימה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. בוועידה דנו במגמות הבולטות בתחום הסחר המקוון והשפעותיו מרחיקות הלכת על ענף הקמעונאות בישראל ובעולם.

בין המשתתפים: ד"ר יוסי ורדי, שהיה הנואם המרכזי; אלי לביא, מנכ"ל וואלה שופס; אלון רז, מנכ"ל זאפ; אביב רפואה, מנכ"ל buy2; אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית ב-ebay, יובל עטד, מ-Chaina buya; ג'ו זאנג, הבעלים והמייסד הסיני של האתר; אחיה פריד, מויזה כאל; אייל רוזן, מנכ"ל פורום המנהלים למסחר מקוון בישראל; ענבל בוסיבה, מנכ"לית חברת BelleSue; אימי עירון, מנכ"לית אתר "סלונה"; ואחרים.

את האירוע הנחה העיתונאי דרור גלוברמן.

ג'ו זנג דרור גלוברמן ויובל עתד / צילום: ליאת מנדל
 ג'ו זנג דרור גלוברמן ויובל עתד / צילום: ליאת מנדל

מרצדס מתרחבת

כ-400 לקוחות נבחרים הוזמנו שלשום (ב') בערב, לאירוע הפתיחה החגיגי של אולם התצוגה המרכזי של מרצדס בהרצליה, המשתרע על שטח של 2,000 מ"ר, ומעוצב בהשראת הקונספט העולמי של מרצדס בנץ.

צביקה פולק, מנכ"ל כלמוביל, ואריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל-מרצדס, אירחו את המוזמנים, ופינטו אף חלק עמם את הסיבות לפתיחת הסניף החדש: "מיקומו של האולם המרכזי בסביבה העסקית של הרצליה פיתוח, הרחבת שעות הפעילות והגדלת היצע רכבי התצוגה והמבחן הינם מהלכים שיביאו להמשך צמיחת המותג".

הגיעו להתרשם: שמואל פרנקל מאפסילון; דני שמעוני, מנכ"ל הרץ; מוני בר, מנכ"ל ובעלים של באדג'ט; משה פדלון, ראש עיריית הרצליה; לאון אדרי; אבי לוי, מנכ"ל קניוני עופר; צבי צרפתי; מנשה זליכה; זכי שלום; שמואל צפניה; חזי חרמוני; ג'ונס פריץ, מנהל מערך המכירות הבינלאומי של מרצדס בנץ, ואחרים.

אריאל פינטו משה פדלון ג'ונס פריץ וצביקה פולק/ צילום: סיוון פרג'
 אריאל פינטו משה פדלון ג'ונס פריץ וצביקה פולק/ צילום: סיוון פרג'

מרתון קטנטנים

פרדי אבוקרט, מנכ"ל ונשיא TINY LOVE, חברה בינלאומית המפתחת מוצרי התפתחות לתינוקות, אירח בהאקתון קריאייטיבי את פרופ' דניאל צ'רני, גורו העיצוב מלונדון. מרתון העיצוב כלל כ-70 מעצבים ויזמים, שהתבקשו להמציא תוך 24 שעות, רעיון לצעצוע התפתחותי שיעודד אינטראקציה בין התינוק לסביבתו האנושית.

בצוות השופטים ישבו גלית גאון, אוצרת ראשית של מוזיאון העיצוב בחולון; ניבה זיו-שינברגר, מנהלת מחקר ואסטרטגיה; דניאל הורוביץ, המעצב הראשי של החברה, והמעצב גיגי שחל. הזוכים יעבדו עם טייני לאב להמשך פיתוח המוצר.

פרדי אבוקרט ודניאל צ'רני / צילום: רונן גולדמן
 פרדי אבוקרט ודניאל צ'רני / צילום: רונן גולדמן

קל באימונים, צונן בהפסקות

דרור אשל, מנכ"ל הגלידות של פלדמן, החליט לצנן קצת את חיילי צה"ל, ויצא לחלק להם חילק שלגונים ברחבי הארץ. אשל עלה לאוטובוס הממותג של החברה, והגיע למכון וינגייט, שם חילק לחיילים שהתאמנו בפעילות שלגונים מסדרת ICE CAFE החדשה של החברה.

אל"מ אורן גיל, רמ"ח כושר קרבי בצה"ל, ומודי פילרסדורף, סמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי במכללת וינגייט, אירחו את אשל והצוות.

אוטובוס החברה ממשיך לחרוש את הארץ, והגיע כבר לנתניה, אשדוד, אשקלון, באר-שבע, ירוחם, חוף פולג, עפולה, חיפה, ועוד.

מודי פילרסדורף אורן גיל ודרור אשל/ צילום: אביב חופי
 מודי פילרסדורף אורן גיל ודרור אשל/ צילום: אביב חופי

קואליציית המצטיינים

רגע לפני שהכנסת ה-20 יוצאת לפגרת הקיץ, העניקו אתמול (ג') יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת, ויוחנן פלסנר, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, את אות הפרלמנטר המצטיין של המכון הישראלי לדמוקרטיה לחברי הכנסת עליזה לביא ממפלגת "יש עתיד" ואיתן כבל מ"המחנה הציוני" על פעילותם בכנסת ה-19.

בראש הוועדה שבחרה להעניק את האות המכובד לשניים עמד המשנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר תיאודור אור, שגם נכח בטקס.

הגיעו לפרגן: יאיר לפיד; יצחק (בוז'י) הרצוג; רונן פלוט, מנכ"ל הכנסת; ירדנה מילר-הורביץ, מזכירת הכנסת; והח"כים שי פירון; יעקב פרי; יעל גרמן; מיקי לוי; ציפי לבני; שלי יחימוביץ'; סתיו שפיר; חיליק בר; נחמן שי; זוהיר בהלול; איתן ברושי; רויטל סוויד; יואל חסון איילת נחמיאס ומיכל רוזין.

עליזה לביא, יאיר לפיד איתן כבל ויצחק הרצוג/ צילום: דוברות הכנסת
 עליזה לביא, יאיר לפיד איתן כבל ויצחק הרצוג/ צילום: דוברות הכנסת

חדשות מחיפה

המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, חגג השבוע (א') את התערוכה הראשית לקיץ זה. האורחים, שהוזמנו על-ידי ליאון רקנאטי, יו"ר הועד המנהל של מדעטק; אלי שרמייסטר, מנכ"ל; אביבה אבישי-מנשה, מנהלת הפיתוח העסקי ואלומיניום אנטרטיינמנט גרופ, השותפה ליצירת התערוכה יחד עם האמן אילן עזריאל - נהנו מהתערוכה הראשונה שמשלבת אמנות, מיצג, וידיאו ארט, ומופע מחול.

בין האורחים: יהודית יובל-רקאנטי, יו"רית נט"ל ויו"רית קרן גנדיר; איריס שני, מנכ"לית קוים ומחשבות; דורית וולניץ, יו"רית איגוד המוזיאונים בישראל, ד"ר גלית רנד, מנהלת אגף תכנון אסטרטגי בעיריית חיפה, רויטל דובדבני, מנכ"לית פארק המדע מכון וייצמן, ואחרים.

ועוד בחיפה: רשת מרפאות שר"פ פלוס של קבוצת יזמות הנדל"ן - ספיר-ברנובסקי-יניב, חנכה השבוע את מתחם הרופאים החדש שלה בעיר. נכחו באירוע: יונה יהב, ראש עיריית חיפה; צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון הסינמול, בו הוקם המרכז; גולן ספיר, לשעבר מנכ"ל פריזמה, וכיום יו"ר שר"פ פלוס, סמנכ"ל שופרסל שלמה זהר, שלומי ברנובסקי, יזם הנדל"ן והבעלים של המרפאה; ערן יניב, לשעבר סמנכ"ל באקסלנס וכיום מהשותפים במיזם; ואחרים.

אלי שרמייסטר אילן עזריאל וליאור רקנאטי / צילום: אייל אמיר ומושון תמיר
 אלי שרמייסטר אילן עזריאל וליאור רקנאטי / צילום: אייל אמיר ומושון תמיר