הפרקליטות למשטרה: חקרו חשד שהצעירה מ"אלנבי 40" נאנסה

לאחר הריאיון עם הצעירה שתועדה מקיימת יחסי מין על הבר במועדון, בו הצהירה כי שתתה כמויות גדולות של אלכוהול טרם המעשה ולא הייתה מודעת לסביבתה, מבקשת הפרקליטות מהמשטרה לבצע השלמות בתיק

אלימות נשים אונס פשע  / צלם: פוטוס טו גו
אלימות נשים אונס פשע / צלם: פוטוס טו גו

המשטרה תחקור חשד לאונס? לאחר הריאיון שהעניקה הצעירה שתועדה מקיימת יחסי מין במועדון "אלנבי 40" בתל-אביב לחדשות 2, בו סיפרה כי השקו אותה בכמויות גדולות של אלכוהול, וכי היא לא הייתה מודעת למה שמתרחש סביבה בעת המעשה - מבקשת הפרקליטות מהמשטרה לחקור חשד לפיו הצעירה נאנסה.

בשבוע שעבר פורסם בחדשות 10 הסרטון בו תועדה הצעירה מקיימת יחסי מין במועדון לעיני מבלים רבים שהיו עדים למעשה, שאחדים מהם אף תיעדו ועודדו אותו. לאחר הפרסום התברר כי המשטרה מטפלת בתיק החקירה שנפתח לפני כ-4 חודשים, וכי התיק כבר הועבר לפני יותר מחודשיים לפרקליטות כדי לקבל החלטה האם להגיש כתב אישום כנגד מי מהמעורים במעשה.

מתגובת הפרקליטות הערב (ג') מתברר כי תיק החקירה כלל בתחילה חשד לעבירה של פרסום תועבה ולא עבירת אינוס - ואילו לאחר הריאיון של הצעירה לחדשות 2, מבקשים בפרקליטות לבצע השלמות בתיק.

"משהסתבר בימים האחרונים כי קיימת אפשרות שמדובר בחשד לעבירת אינוס, ביקשה הפרקליטות מהמשטרה לבצע השלמות חקירה בהקדם", נמסר בהודעת הפרקליטות.