הרשת החברתית: מי הגיע להשקת הסדנה החדשה של פנינה רוזנבלום?

וגם: לאן מיהרה שיירת מכוניות הפרארי והמזראטי שנצפתה בכביש החוף ביום שישי האחרון?

חיים הורוביץ, פנינה רוזנבלום ונאם הורוביץ/ צילום: אלעד גוטמן
חיים הורוביץ, פנינה רוזנבלום ונאם הורוביץ/ צילום: אלעד גוטמן

החיים על-פי פנינה רוזנבלום

"לחיות נכון" - זהו שמה של סדנה חדשה מבית היוצר של פנינה רוזנבלום שהושקה אמש (א') בסינמטק בתל-אביב.

רוזנבלום, שמבטיחה להעניק בסדנה כלים לשמירה על משקל ונפש בריאים, הציגה באירוע גם את המנטורים המקצועיים שילוו יחד איתה את הסדנה, בהם: מאמן הכושר האישי שלה, הקוסמטיקאית האישית, המאפרת, הסטייליסט, דיאטנית קלינית וסקסולוג.

"כל המנטורים המדריכים בסדנה נבחרו בקפידה, ורובם מלווים אותי באופן אישי כבר שנים; הם שמסייעים לי להיראות ולהרגיש זוהרת גם בגיל 60", הצהירה רוזנבלום.

בין האורחים: חיים ונאם הורביץ; רני רהב; רווית אסף; דפנה ארמוני; עידן מיליצ'ר; ומיכל ויצמן, המוכרת יותר כמיכל הקטנה. ויצמן גם חגגה במוצ"ש יום הולדת 33 במסיבה רבת-משתתפים.

חיים הורוביץ, פנינה רוזנבלום ונאם הורוביץ/ צילום: אלעד גוטמן
 חיים הורוביץ, פנינה רוזנבלום ונאם הורוביץ/ צילום: אלעד גוטמן

סופר אופטימים

רשת הסופרמרקטים קינג סטור, המוכרת במגזר הערבי, השיקה בשבוע שעבר בקניון דודג' סנטר מקבוצת קניוני עופר בנצרת עלית את הסניף ה-11 שלה.

הצפינו לאחל מזל טוב: ליאורה עופר, יו"רית קבוצת מליסרון; אבי לוי, מנכ"ל קבוצת מליסרון; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; ואחרים.

את פניהם קידם עבדאללה משהדאווי, מבעלי קבוצת משהדאווי המחזיקה ברשת הסופרים.

עופר אמרה בדברים שנשאה באירוע כי דווקא בימים בהם הארץ קרועה כל-כך, היא גאה על שיתוף-הפעולה שנרקם כאן. לדבריה, "המשא-ומתן שנוהל הוא דוגמה ומופת לקשר ולדו-קיום".

ליאורה עופר ועבדאללה משהדאווי/ צלם: אנצ'ו גוש
 ליאורה עופר ועבדאללה משהדאווי/ צלם: אנצ'ו גוש

שיירה איטלקית

היכן בילו ביום שישי האחרון חברי מועדון "אוטו איטליה", יבואנית פרארי ומזראטי לישראל?

כ-30 לקוחות, בהם איש העסקים דוד לוקסמבורג המתנייד בפרארי, הצפינה יחד עם דני איטליאנו, מנכ"ל אוטו איטליה, בשיירת רכבי פרארי ומזראטי שסובבו את ראשיהם של הנוהגים בכביש החוף.

היעד: יום כיף שכלל ביקור ביקב רמות-נפתלי בבעלותו של איציק כהן, נהיגה בטרקטורונים וארוחת ברביקיו.

דני איטליאנו/ צילום: תומר פדר
 דני איטליאנו/ צילום: תומר פדר

השכלה גבוהה

תוכנית קלוג-רקנאטי של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב ובית-הספר קלוג למינהל עסקים באוניברסיטת נורת'ווסטרן בארה"ב, בניהולה של אורית מנדלסון-שהם, מציינת 20 שנות פעילות.

כחלק מהחגיגות, הוענקו בשבוע שעבר בבית התפוצות בתל-אביב תוארי מוסמך במינהל עסקים MBA לבוגרי המחזור ה-18 של התוכנית. בין הבוגרים גם שחר אלימלך, מנהל פרוטפוליו בקבוצת כתר פלסטיק וחתנו של סמי סגול, הבעלים שהגיע לאירוע.

אורי יהודאי, נשיא ומנכ"ל פרוטרום, דיבר באירוע על האתגרים של חברות ישראליות בהתפתחותן לחברות גלובליות, ושיתף את הבוגרים בניסיונו האישי: "צריך לנצל את היתרונות של ישראל דוגמת איכות ההון האנושי, רוח היזמות וגמישות לצד נטילת סיכונים מחושבת, על-מנת לפתח יותר חברות ישראליות לחברות רב-לאומיות יציבות", אמר.

 סמי סגול,שחר אלימלך ואורית מנדלסון שהם/ צילום: קובי קנטור
  סמי סגול,שחר אלימלך ואורית מנדלסון שהם/ צילום: קובי קנטור

בונים מגדלים

מלכת "השוק הסיטונאי" בתל-אביב, חברת גינדי השקעות בבעלותם של מנור וכפיר גינדי ואורי לוי, הניחה ביום חמישי האחרון את אבן-הפינה לפרויקט המגורים LOVE TEL AVIV על חורבותיו של השוק.

בטקס נכחו גם: יואל מינץ, ראש החטיבה לאשראי בינלאומי ונדל"ן בבנק לאומי; דקל בראל, ראש סקטור יזמות נדל"ן בבנק לאומי; דוד פרחי, יו"ר דירקטוריון חברת השוק הסיטונאי; האדריכל יוסי סיוון; דייויד אמיד, שותף במשרד ש. בירן ושות'; זיו קורן, מנכ"ל ראובני-פרידן; הרב יצחק עזרן; ואחרים.

מנור גינדי ויואל מינץ/ צילום: שוקה כהן
 מנור גינדי ויואל מינץ/ צילום: שוקה כהן

גאווה משפחתית

עו"ד אירית רוזנבלום, המתמחה בדיני משפחה, מייסדת ומנכ"לית ארגון משפחה חדשה, זכתה בפרס Stevie לנשים בעסקים בקטגוריית מנהלת יוצרת.

בטקס, שהתקיים במוצ"ש במלון מריוט בניו-יורק, אמרה רוזנבלום: "אני גאה לקבל הכרה בינלאומית לפעילותי. התחלתי את מהפכת המשפחה החדשה בישראל, וגיליתי שהתופעה היא כלל-עולמית. כיום נשואות עיניי ונשוא פועלי לקידום הזכות האישית להקים משפחה במדינה, תוך מתן חירות אישית מלאה. אני מגייסת לכך את היוזמה הפרטית, את הטכנולוגיה המתקדמת ואת הכלים המשפטיים".

 עוד' אירית רוזנבלום/ צלם: חן צרפתי
  עוד' אירית רוזנבלום/ צלם: חן צרפתי

מחליפים מלתחה

רשת אופנת הגברים הצרפתית CELIO השיקה בשבוע שעבר קולקציית חורף חדשה בסניף קניון רמת-אביב.

הגיעו: דוד בן-משה, מנכ"ל קניון רמת-אביב; טלי מרגלית, מנהלת השיווק של הקניון; ושגיב שקד, מנכל"ית CELIO ישראל .

 דוד בן משה ושגיב שקד/ צילום: שוקה כהן
  דוד בן משה ושגיב שקד/ צילום: שוקה כהן

בסימן סין

צ'רלס ו. פרימן השלישי, חוקר בכיר במכון ברוקינגס וחבר המועצה הלאומית ליחסי ארה"ב-סין, ייקח חלק בוועידת ישראל לעסקים 2015 של עיתון "גלובס" וידבר במושב "זהירות, דרקון לפניך - לאן פניה של סין במאזן הכוחות הגלובלי".

פרימן הוא חוקר אורח בכיר במרכז ג'ון ל. תורנטון לסין במכון ברוקינגס, ומנהל חטיבת החוץ של פירמת הלובינג פורבס-טייט. פרימן משמש יועץ לחברות, מוסדות פיננסיים ועמותות בתחומי אסטרטגיה, רגולציה ומדיניות סחר בינלאומי, עם דגש מיוחד על סין ושווקים אחרים באסיה.

פרימן מכהן גם כחבר במועצה הלאומית ליחסי ארה"ב-סין. בתפקידו כנושא ונותן הבכיר של ארה"ב בנושאי סחר עם סין, סייע לעצב גם את מדיניות הסחר עם טאיוואן, הונג-קונג, מקאו ומונגוליה. כמו כן, פרימן פיקח על מאמציה של ארה"ב לשלב את סין בארגון הסחר העולמי.

בשלב מוקדם יותר של הקריירה שלו בממשל האמריקאי, הוא כיהן כיועץ חקיקה לנושאים בינלאומיים לסנטור פרנק מורקובסקי מאלסקה. לאחר שעזב את השירות הציבורי, ייעץ למגוון רחב של חברות, עמותות ותאגידים בנוגע לעסקים ורגולציה בסין ובמזרח אסיה ושימש סגן נשיא למדיניות ציבורית גלובלית וממשל בפפסיקו, בה הוביל את פעילויות קשרי הממשל באסיה, המזרח התיכון ואפריקה.

פרימן הוא מרצה בכיר על סין במרכז ללימודים אסטרטגיים ובינלאומיים, ומשמש כפרשן ליחסי ארה"ב-סין בכלי תקשורת מובילים ומפרסם מאמרים שונים בתחום.

ועידת ישראל לעסקים 2015 של עיתון "גלובס" תתקיים בתאריכים 6-7 בדצמבר בתל-אביב ותארח את בכירי המגזר העסקי, מקבלי ההחלטות, אנשי ממשל, בכירי המשק, דמויות מפתח מהעולם ועוד, לדיונים ייחודיים ואקטואליים.

 צ'רלס ו. פרימן השלישי/ צילום:חן צרפתי
  צ'רלס ו. פרימן השלישי/ צילום:חן צרפתי