בעקבות ההקלטות: רגב ערכה פוליגרף לעובדים בלשכתה

לפני כשבוע חשף ערוץ 10 הקלטות שבהן מכנה שרת התרבות את היועמ"ש וינשטיין "זבל" ■ התחקיר חשף גם פרשיית מינויים פוליטיים לכאורה שבהם מעורבת רגב ■ בלשכת השרה מנסים לגלות מי עומד מאחורי ההדלפות

מירי רגב / צילום: איליה מלניקוב
מירי רגב / צילום: איליה מלניקוב

בעקבות ההקלטות שבהן נשמעה שרת התרבות מירי רגב מכנה את היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין "זבל", בלשכת השרה מנסים לגלות מי עומד מאחורי ההדלפות לתקשורת. אחד הצעדים שרגב בחרה לנקוט הוא בדיקות פוליגרף לכל אנשי לשכתה, במטרה לשלול או לאתר את זהות המדליף או המדליפה.

כזכור, במוקד הפרשה שנחשפה בתחקיר ערוץ 10 עמדה פרשיית מינויים פוליטיים לכאורה של אנשי ליכוד שיצאו לפועל או תוכננו על-ידי השרה מירי רגב במשרד התרבות והספורט. בנוסף, הערוץ חשף הקלטה בה מכנה השרה את היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין במילת התואר "זבל" ואת אנשי משרדו "חראות".

 

אתמול (א') סיכמו היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ומבקר המדינה, יוסף שפירא, כי הטענות למינויים פוליטיים שנעשו לכאורה במשרד התרבות והספורט, בין היתר על-ידי שרת התרבות מירי רגב לכאורה - ייבחנו תחילה על-ידי מבקר המדינה, וככל שבדיקתו תעלה "ממצאים המעוררים חשד לפלילים" - אלה יועברו לבחינת היועץ המשפטי לממשלה.