לא תאמינו בכמה נמכרה פרוסה של עוגת חתונה בת 34 שנים

פרוסה אחת מעוגת החתונה של הנסיכה דיאנה נמכרה במכירה פומבית בלוס אנג'לס ■ בית המכירות  Nate D. Sanders: "מדובר בעוגת פירות בריטית קלאסית, עם ציפוי של קרם שמנת" ■ העוגה הגיעה עם הקופסה המקורית שלה ועם כרטיס שעליו כתוב: "מיטב האיחולים מהוד מעלתם, הנסיך והנסיכה של וויילס"

הנסיכה דיאנה / צילום: רויטרס
הנסיכה דיאנה / צילום: רויטרס

הנסיכה הבריטית דיאנה הייתה אהודה ופופולרית בכל רחבי העולם. מכירה פומבית שהתקיימה בארה"ב מוכיחה עד כמה היא הייתה אהובה. פרוסה אחת מעוגת החתונה של הנסיכה נמכרה במכירה פומבית בלוס אנג'לס במחיר של לא פחות מ-1,375 דולר.

בית המכירות Nate D. Sanders תיאר את המכירה כ"עוגת פירות בריטית קלאסית, עם ציפוי של קרם שמנת". החתיכה מאותה עוגה מלכותית נמכרה עם המפית והקופסה המקורית שלה. העוגה הגיעה בנוסף עם כרטיס שעליו כתוב "מיטב האיחולים מהוד מעלתם, הנסיך והנסיכה של וויילס".

החתונה של צ'ארלס ודיאנה לא בדיוק הייתה אינטימית. היא נערכה ב-29 ביולי 1981, בקתדרלת סנט פול בלונדון, לעיני כ-4,000 אורחים וכמיליארד צופי טלוויזיה ומאזיני רדיו. דרכם של הזוג המלכותי נפרדה באוגוסט 1996 ושנה לאחר מכן, הנסיכה דיאנה נהרגה בתאונה דרכים.

השוק עבור חפצים הקשורים לבית המלוכה הבריטי פורח במיוחד בשנים האחרונות. בקיץ האחרון זוג תחתונים של המלכה ויקטוריה, המעוטרים בראשי התיבות שלה, VR (ויקטוריה רגינה), נמכרו במכירה פומבית תמורת 12,930 ליש"ט (כ-19,300 דולר).