סנו ו-TechForGood Rally ילוו סטארט-אפים מתחום ההגיינה

 במחזור הבא של מאיץ הסטארט-אפים החברתי-טכנולוגי ישולבו עד חמישה מיזמים אשר מפתחים שירותים או מוצרים אשר יסייעו להעלות את המודעות לחשיבות הניקיון וההיגיינה וכן הנגשת ניקיון לאוכלוסיות שונות, כמו בעלי מוגבלויות שונות המתקשים בפעולת הניקוי עצמה, אוכלוסיות מבוגרות ועוד 

חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס
חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס

חברת סנו והאקסלרטור TechForGood Rally ישתפו פעולה וישיקו מסלול שיעניק ליווי לחברות בתחילת הדרך אשר פעילות בתחום ההיגיינה ובתחום של מניעת זיהומים. 

סנו היא חברת מוצרי צריכה אשר מייצרת בין השאר חומרי ניקוי ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 1.27 מיליארד שקל ואילו TechForGood Rally הוא מאיץ סטארט-אפים חברתי טכנולוגי.

במחזור הבא של המאיץ ישולבו עד חמישה מיזמים אשר מפתחים שירותים או מוצרים אשר יסייעו להעלות את המודעות לחשיבות הניקיון וההיגיינה וכן הנגשת ניקיון לאוכלוסיות שונות, כמו בעלי מוגבלויות שונות המתקשים בפעולת הניקוי עצמה, אוכלוסיות מבוגרות ועוד. המסלול הבא ייצא לדרך באפריל 2016 ויימשך כארבעה חודשים. בתוכנית ישולבו גם חברות אשר מסייעות לבצע חיטוי ארוך טווח בשוק המוסדי, למזער את החשיפה לחומרים מזיקים ועוד.

נציין כי החברות באקסלרטור לא יאלצו לוותר על מניות (אקוויטי) תמורת הליווי. שיתוף הפעולה הוא חלק מפעילות חברתית של סנו למען הקהילה.

יובל לנדסברג, מנכ"ל סנו, אמר היום כי "מאז הקמתה סנו משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים ועושה שימוש רב באוטומציה, רובוטיקה וטכנולוגיות חדשניות. החברה גאה בעמידה בסטנדרטים בינלאומיים בכל הקשור לחדשנות בתחום איכות הסביבה, המצמצמת באריזות ומעודדת מחזור".

לנדסברג הוסיף כי "בשנת 1985 הייתה סנו אחת החברות הראשונות בעולם שהפסיקו להשתמש בגז פריאון, הפוגע בשכבת האוזון. מבחינתנו, Rally TechForGood מייצג את הערכים שאנו מחפשים גם בפעילותנו בתחום הסטארט-אפים - חדשנות לצד יצירת ערך מוסף ועשיית טוב לקהילה ולסביבה".