לוזון התלבט בין שתי פרארי - ורכש את שתיהן ב-5.5 מ' ש'

מכוניות היוקרה מדגמים F12 ברלינטה ופרארי GTB 488 מצטרפות לעוד פרארי שמחזיק עמוס לוזון בחניית ביתו ■ לוזון רכש לפני כשבועיים את השליטה בקבוצת דורי, שחייבת למחזיקי האג"ח כ-270 מיליון שקל

 מכונית פרארי מדגם GTB 488/ צילום: שאטרסטוק
מכונית פרארי מדגם GTB 488/ צילום: שאטרסטוק

איש העסקים עמוס לוזון, שרכש לפני כשבועיים את השליטה בקבוצת דורי שחייבת למחזיקי האג"ח כ-270 מיליון שקל, רכש באחרונה שני רכבי פרארי בסכום מצטבר של כ-5.5 מיליון שקל.

מדובר בדגמים F12 ברלינטה, שעולה 3 מיליון שקל, ופרארי GTB 488, שעולה 2.5 מיליון שקל. שתי מכוניות היוקרה החדשות מצטרפות לעוד פרארי שמחזיק לוזון בחניית ביתו.

ככל הידוע לוזון, פטרון קבוצת הכדורגל של מכבי פתח-תקווה, התלבט בין שני הדגמים ובסופו של דבר החליט לקנות את שניהם. 

אצל לוזון עניין הרכבים הוא אהבה גדולה ולא מהיום. בעבר הוא תיאר בראיון לתקשורת כי "אם היה מישהו אומר לי לפני איזה 10 שנים שאני, עמוס לוזון, אנהג באוטו שעולה מיליון שקל, הייתי צוחק לו בפנים: 'משוגע, רד מהגג, אין סיכוי שזה יקרה'".

אז, לפני 14 שנה, הוא הסתפק בפורשה 911 קררה קבריולה, ולה קדם רכב יגואר. הוא גם השווה בין השתיים: "להיות אתך כנה? היגואר היה הרבה יותר מנקר עיניים מהפורש שעולה פי שניים ממנו. כשהייתי עוצר ברמזור, הייתי מרגיש כאילו אני דג באקווריום. מכה. בצומת כולם מסתכלים, מצביעים עליך ומתלחשים. בפורש אין את זה. בחיצוניות שלו זה לא אוטו מדהים, הוא מעודן. כשקניתי אותו הייתי בטוח שיתנפלו עליי, זה לא קרה. 90% מהאנשים בכלל לא מזהים איזה אוטו זה. בכביש, כשהפורש חולף על פניך, אתה לא שם אליו לב. שואלים אותי אפילו: 'תגיד, זה לא אלפא?'".